خط و سیره امام(ره) فقط با زبان و شعار محقق نمی‌شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل حمل و نقل وپایانه های چهارمحال وبختیاری گفت: خط و سیره امام راحل فقط با زبان و شعار محقق نمی‌شود.

 فریبرزکرمی مدیرکل حمل و نقل وپایانه های چهارمحال وبختیاری، امروز"10خرداد" در گتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد گفت: امام راحل در حالی که فقیه و حکیم بود یک سیاستمدار دوراندیش و عارف الهی بود که توانست با اخلاص و توکل بر خدا و معرفت، حرکتی الهی را پایه ریزی کند و به سرانجام برساند.


وی اظهارکرد: حضرت امام خمینی(ره) با حرکت الهی خود به ملت ایران اعتبار بخشید و ملت را از ظلم و جفاهای خاندان پهلوی رهایی داد.


کرمی تصریح کرد: اگر چه کتاب های زیادی در زمینه شخصیت و اندیشه ها و زندگی امام راحل(ره) نوشته شد اما برای شناخت چنین شخصیتی هنوز اول راهیم و راهی دراز در پیش داریم.

 

مدیرکل حمل و نقل وپایانه های چهارمحال وبختیاری، با بیان اینکه مهم ترین کار امام راحل بعد از پیروزی انقلاب و تاسیس حکومت اسلامی، حفاظت از جمهوری اسلامی بود، گفت: با وجود این که امام در بین ما نیست اما خلف صالح ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای این خلا را پر کرده و موجب افتخار ایران و جهان اسلام شده است.


وی همچنین از آمادگی 200 اتوبوس ناوگان حمل و نقل بین شهری استان جهت اعزام هفت هزار زائر مرقد مطهر امام راحل خبر داد.


کرمی در ادامه تاکید کرد: این اداره کل جهت برگزاری هر چه با شکوه تر سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در راستای تامین ناوگان مورد نیاز استان و اعزام ایمن وراحت زائران هم استانی ضمن تشکیل ستاد ویژه با مشارکت انجمن های صنفی، مدیران شرکت های مسافربری در خصوص نظارت بر ناوگان های اعزام شده و ناوگان کمکی همچنین تشکیل کلاس های توجیهی برای رانندگان، با تامین تعداد بیش از200 دستگاه اتوبوس ویژه با امکانات مناسب و رانندگان مجرب امکان جابجائی بیش از هفت هزار نفر از زائران مرقد مطهر حضرت امام (ره) از سراسر استان فراهم نموده است.


مدیرکل حمل و نقل وپایانه های چهارمحال وبختیاری افزود: این زائران ازشهرکرد و شهرستان های فارسان، اردل، کیار، بروجن، لردگان، کوهرنگ وسامان به مرقدامام(ره) اعزام می شوند.


کرمی تصریح کرد: به منظور هماهنگی و چگونگی تعیین مسیرحرکت، نحوه رانندگی صحیح رانندگان کاروان اعزامی، کلاس های بازآموزی قوانین ومقررات، در پایانه های مسافربری آزادی شهرکرد، ملت بروجن و لردگان برگزار شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 372069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha