لزوم تشکیل اتاق فکر در راستای برگزاری پرشور مناسبت ها در استان یزد

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر لزوم تشکیل اتاق فکر برای برگزاری هرجه بهتر و باشکوه تر مناسبت ها در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد،محمد علی طالبی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ظهر امروز(11 خرداد) در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد ضمن تبریک ولادت امام حسین(ع) و اعیاد شعبانیه، بر لزوم تشکیل یک اتاق فکر در استان تاکید کرد و گفت: این اتاق فکر باید با تامل و تفکر زمینه های لازم را جهت برگزاری هر چه بهتر مناسبت های ملی و مذهبی در استان را فراهم کند.


وی توجه به نسل جوان را یکی از وظایف این اتاق فکر دانست و افزود: بسیاری از جوانان ما تصویری از رویدادهای رخ داده در تاریخ این کشور را در ذهن خود ندارند و به همین دلیل به آسانی در برای تهاجم رسانه ای دشمن از خود ضعف نشان داده و به آسانی تحت تاثیر قرار می گیرند.


طالبی از مخاطب شناسی به عنوان یکی دیگر از وظایف این اتاق فکر یاد کرد و اظهار داشت: ممکن است افراد زیادی باشند که بارها به حرم امام(ره) اعزام شده اند اما افراد زیادی هم هستند که تاکنون به حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی اعزام نشده اند.


وی با بیان اینکه باید برای برنامه های خود عموم مخاطبان را شناسایی کنیم گفت: نباید در برنامه تنها عده ای خاص را در اطراف خود جمع کنیم و نسبت به مابقی کم توجه و یا بی توجه باشیم.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تنوع بخشی به برنامه را یکی دیگر از وظایف این اتاق فکر دانست و اظهار داشت: باید از برنامه های تکراری و روتین خارج شویم و تنها بخشی را به عنوان فعالیت مهم در تمامی کمیته ها و دستگاه ها دنبال کنیم.


لازم به ذکر است ،در ابتدای این جلسه مسئولین کمیته های ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در کمیته های خود ارائه کردند.


اعزام هفت هزار نفر به مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) در تهران، برگزاری جشنواره کشوری روح خدا، چاپ و انتشار کتاب روح خدا، برگزاری مسابقات مختلف از وصیت نامه امام در بین کارکنان ادارات، بزرگداشت مراسم ارتحال امام (ره) در مسجد روضه محمدیه، اعزام روحانیون به مراسمات و مجالس بزرگداشت 14 و 15 خرداد در استان، فضاسازی شهری، برگزاری نشست های بصیرتی و کرسی های آزاد اندیشی، اعزام کاروان های ورزشی ،برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، برگزاری گفتمان های دینی ،برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و... از جمله اقدامات برنامه ریزی شده از سوی کمیته های ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) در استان یزد به مناسبت بزرگداشت 25 سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و 51 سالگرد قیام خونین 15 خرداد است.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 372712

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha