راهکار حل مشکلات جامعه، فعالیت‌های فرهنگی است

خبرگزاری شبستان: استاندار اصفهان گفت: راهکار حل مشکلات جامعه، فعالیت‌های فرهنگی است و باید کاری کنیم که مشکلات جامعه با فرهنگ برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، رسول زرگرپور، استاندار اصفهان امروز" 10 خرداد" در دیدار با هیات ادیان توحیدی کشور آمریکا با اشاره به حضور ادیان توحیدی در کشور ایران اظهار داشت: اصفهان به عنوان شهر گنبدهای فیروزه‌ای مطرح بوده و جایگاه قابل توجهی در زمینه ادیان توحیدی دارد.
 

وی با بیان اینکه تمدن شیعی کشور ایران از شهر اصفهان شکل گرفته، بیان داشت: اصفهان، مبدأ شیعی کشور بوده و امروز پایتخت فرهنگی ایران به شمار می‌رود که مرکزیت ادیان توحیدی کشور را نیز در خود دارد.
 

استاندار اصفهان با بیان اینکه بسیاری از پیروان ادیان توحیدی کشورهای جهان در اصفهان به صورت مسالمت‌آمیز در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، تصریح کرد: احیای مرکز ادیان توحیدی در اصفهان از جمله فعالیت‌های ما به شمار می‌رفته و بسیاری از خیزش‌های دینی در این استان صورت گرفته است.
 

وی با بیان اینکه مردم اصفهان در کنار توجه به مسائل دینی، در زمینه کار و فعالیت اقتصادی نیز فعال هستند، تصریح کرد: پیروان ادیان توحیدی از سال‌ها پیش به صورت مسالمت‌آمیز در کنار یکدیگر بوده‌اند و این ارتباط، الگوی خوبی برای همه جهان به شمار می‌رود.
 

زرگرپور، با بیان اینکه ارتباط بین پیروان ادیان باید عمق بیشتری پیدا کند، اضافه کرد: ما باید کاری کنیم که در زمینه سنت و فرهنگ ادیان مذهبی فعالیت‌های بسیاری صورت گیرد تا بسیاری از مشکلات جامعه را از این طریق برطرف کنیم و راهکار حل مشکلات جامعه، فعالیت در زمینه مسائل فرهنگی است.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 372071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha