اختصاص 50 هکتار زمین جهت احداث شهرک الکترونیک در استان یزد

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد از اختصاص 50 هکتار زمین در مجاورت شهرک صنعتی استان جهت ایجاد شهرک الکترونیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، عباسعلی رضایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد ظهر امروز ( 10 خرداد) در نشست کارگروه تخصصی پژوهش، فناوری و تحول اداری استان یزد که در محل استانداری یزد برگزار شد ضمن تبریک ماه شعبان و اعیاد پیشرو ابراز امیدواری کرد این ماه ارزشمند توفیقات فراوانی را برای مسلمین جهان و به ویژه مردم ایران به همراه داشته باشد.


وی با اشاره به ابلاغ سند تحول اداری از سوی دولت به استانداری ها اظهارداشت: با توجه به توافقنامه صورت گرفته 30 برنامه در 50 دستگاه استان انجام می شود.


رضایی با بیان اینکه در نهایت باید این سند در تمام دستگاه های اجرایی کشور انجام شود تصریح کرد: تمام وزارتخانه ها به جد اجرای این سند را پیگیری می کنند.


وی با اشاره به وجود مشکل در اجرای این سند در 6 اداره اعلام شده افزود: بعضی از ادارات مانند دادگستری از لحاظ ساختاری به گونه ای هستند که استانداری نمی تواند نقش چندانی برای انجام تغییرات در آن ها داشته باشد.


رضایی با بیان اینکه آیین نامه مذکور با زمانبندی به ادارات ابلاغ شده است اظهار داشت: علاوه بر 50 دستگاه اعلام ده از سایر دستگاه های استان نیز در اجرای این سند گزارش گیری می شود.


وی با اشاره به حضور فعال بعضی از دستگاه های استان در تحقق این سند تصریح کرد: باید با برنامه ریزی زمینه های لازم جهت استفاده از این دستگاه ها و نیروهای متخصص آن ها فراهم شود.


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار افزود: هر گونه اطلاعات و آئین نامه جدید در این زمینه سریعا به دستگاه های مرتبط اطلاع رسانی می شود تا در جریان تمامی امور قرار گیرند.


وی با اشاره به توسعه پایدار محیط زیست به عنوان یکی از موضوعات پیشروی استان تصریح کرد: سیاست استان در آینده جلوگیری از توسعه صنایع آلاینده و در کنار آن توسعه صنایع کم آلاینده است.


رضایی از ایجاد شهرک الکترونیک در استان خبر داد و گفت: این شهر که به مساحت 50 هکتار در مجاورت شهرک صنعتی استان راه اندازی می شود.


وی با اشاره به انجام طرح مطالعاتی این شهرک گفت: فاز نخست شهرک الکترونیکی استان انجام و فاز دوم آن در حال اجراست.


این مقام مسئول با اشاره به آغاز واگذاری این شهرک به شرکت های علاقه مند تصریح کرد: در شهر الکترونیک استان صنایعی که به نحوی با موضوع شهرک در ارتباط هستند، می توانند با یک سری شرائط به فعالیت بپردازند.
 

پایان پیام/

کد خبر 372225

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha