برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در خدابنده

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده از برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل در این شهرستان خبر داد.

محمد رئوف برجی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: به مناسبت 14 و 15 خرداد نمایشگاه کتابی با 200 عنوان کتاب در 6 هزار جلد در فرهنگسرای اشراق خدابنده به نمایش درمی آید.


وی با اشاره به اینکه کتاب های موجود در این نمایشگاه به ویژگی های امام راحل و تاریخ انقلاب اسلامی پرداخته اند، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت سه روز دایر خواهد بود.


این مقام مسئول بر ضرورت تبین اندیشه های امام راحل و فلسفه تشکیل انقلاب در بین جوانان تاکید کرد و یادآور شد: نمایشگاه کتاب مذکور نیز در راستای گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای 15 خرداد برگزار می شود.


برجی همچنین به عضویت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده در ستاد ارتحال این شهرستان اشاره کرد و افزود: اقدامات مربوط به اسکان متخصصان و فوق تخصصانی که برای ویزیت رایگان مردم خدابنده وارد این شهرستان می شوند برعهده این اداره است.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده به آذین بندی و سیاه پوش کردن مراکز فرهنگی و هنری شهرستان خدابنده در این ایام اشاره کرد و ادامه داد: در همین راستا کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده برای تسلیت به امام جمعه گرماب با حجت الاسلام موسوی دیدار کردند.


به گفته برجی در این دیدار امام جمعه گرماب بر ضرورت تحقق شعار" اقتصاد و فرهنگ" با عزم ملی و مدیریت جهادی تاکید کرد و خواستار تلاشی مضاعف در زمینه نهادینه کردن سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی از سوی متولیان فرهنگی شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 372420

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha