مسابقه کتابخوانی آثار امام(ره)باموضوع ومحور"مدیریت جهادی" برگزارمی شود

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره امور فرهنگی سازمان جهادکشاورزی استان کرمان گفت: مسابقه کتابخوانی آثار حضرت امام خمینی (ره)با موضوع مدیریت جهادی در میان کارکنان، همسران و فرزندان این سازمان برگزار می شود.

محمد جواد عبدالکریمی، مشاور حوزه نمایندگی ولی فقیه و رئیس اداره امور فرهنگی سازمان جهادکشاورزی استان کرمان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمان گفت: به مناسبت بیست وپنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و در سال "اقتصاد و فرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی" از برگزاری مسابقه ای به تلفیق این 2 موضوع خبر داد.

 

وی افزود: مسابقه کتابخوانی آثار حضرت امام خمینی (ره)با موضوع مدیریت جهادی در میان کارکنان، همسران و فرزندان آنان برگزار می شود و مهلت تحویل آثار تا پایان روز سیزدهم خرداد است.


رئیس اداره امورفرهنگی و توسعه ارزش های اسلامی استان کرمان گفت: شرکت کنندگان در مسابقه پیرامون موضوع مدیریت جهادی به آثارحضرت امام مراجعه مراجعه و تعریف فرهنگ ومدیریت جهادی، آثارمدیریت و فرهنگ جهادی، مصادیق فرهنگ و مدیریت جهادی و دلیل نیاز به فرهنگ و مدیریت جهادی را ازدرون مطالب استخراج و باذکر منبع و ماخذ بصورت مکتوب در قالب جزوه به اداره امورفرهنگی تحویل می دهند.

 
وی اعلام کرد:  بررسی آثار تا ( 22خرداد)مصادف با نیمه شعبان انجام و در مراسم جشن نیمه شعبان به برندگان، هدایایی تقدیم می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 372507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha