اجرای طرح نشاط معنوی در 32 امامزاده شاخص خراسان شمالی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، از اجرای طرح نشاط معنوی در 32 امامزاده شاخص این استان خبر داد.

حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد گفت: در آستانه تعطیلات تابستان طرح نشاط معنوی در 32 امامزاده شاخص این استان برگزار می شود.
 

وی تعداد شرکت کنندگان در این طرح طی سال گذشته را حدود دو هزار نفر اعلام کرد و اظهار داشت: بر همین اساس پیش بینی می شود بیش از دو هزار نفر نیز در سال جاری در این طرح شرکت کنند.
 

حجت الاسلام سهرابی، افزود: تعداد 33 نفر از مبلغین اعزامی از قم نیز در این طرح مشارکت خواهند داشت.
 

وی برگزاری اردوهای تفریحی، کلاس های آموزشی مختلف اعم از احکام، معارف اسلامی، اصول عقاید و حفظ قرآن کریم را از مهمترین برنامه های این طرح برشمرد.
 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین کتاب الفبا تا خدا نیز بر اساس برنامه های ابلاغی، در این طرح به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.
 

وی، هدف از اجرای این طرح را تحقق منویات رهبری در‌ خصوص تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی کشور، تقویت اعتقادات دینی نسل جوان و ترویج فرهنگ اسلامی ذکر کرد.
 

حجت الاسلام سهرابی با اشاره به اجرای این طرح برای دانش‌آموزان تمام پایه‌های تحصیلی، خاطرنشان کرد: طرح تابستانی نشاط معنوی برای سه رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان و در دو گروه خواهران و برادران برگزار می شود.
 

وی اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در طرح تابستانی نشاط معنوی تا پایان خرداد ‌فرصت دارند با مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها نسبت به ثبت‌ نام اقدام کنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 372517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha