موفقیت "کوچه های انتظار" در پنجمین جشنواره صحیفه سجادیه

خبرگزاری شبستان: فیلم کوتاه کوچه های انتظار ساخته حمیدرضا مجیدی در پنجمین جشنواره صحیفه سجادیه موفق به کسب رتبه سوم بخش فیلم کوتاه داستانی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، فیلم کوتاه کوچه های انتظار ساخته حمیدرضا مجیدی و از تولیدات حوزه هنری استان مرکزی در پنجمین جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان سراسر کشور موفق به کسب رتبه سوم بخش فیلم کوتاه داستانی شد.


بر اساس این گزارش، این جشنواره به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با هدف عملی کردن منویات مقام معظم رهبری در جهت ایجاد زمینه لازم برای انس دانشجویان با شخصیت امام سجاد‌ (ع) و مفاهیم صحیفه و ایجاد حرکت منظم و منسجم برای گسترش فرهنگ غنی صحیفه و سیره امام چهارم برگزار شد.


همچنین، جشنواره صحیفه سجادیه با شعار "آیین بندگی و سبک زندگی" با محورهای علمی و پژوهشی و هنری و در سه بخش استادان، دانشجویان و کارمندان‌، از مهر ماه 92 الی اردیبهشت 93 برگزار شد.


مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره دوسالانه صحیفه سجادیه دانشگاهیان سراسر کشور، عصر پنجشنبه 8 خرداد ‌ماه با تقدیر از برگزیدگان این دوره از جشنواره با حضور آیت‌الله نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، حجت‌الاسلام محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، آیتی، معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، حجت‌الاسلام تقوی، دبیر جشنواره در بندرعباس برگزار شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 372587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha