ایمان، بصیرت و ولایت مداری مهمترین سرمایه سپاه است

خبرگزاری شبستان: سپاه نینوا گلستان طی بیانیه ای اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برکت ایمان، بصیرت و ولایت مداری نیروهای خود مهمترین شاخصه و سرمایه این نهاد انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان، روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان طی بیانیه ای اعلام کرد: نامگذاری سوم شعبان و فرخنده زادروز حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به عنوان روز پاسدار نشان از شکوه و عظمت این نهاد مقدس و پیوند ناگسستنی آن با نهضت عاشورای حسینی و بیانگر این حقیقت است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با الهام از فرهنگ حیات بخش عاشورا و درک درست و دقیق از اوضاع داخلی، منطقه ای و بین المللی همواره کوشیده است در صحنه های دفاع و پاسداری از ارزش های متعالی انقلاب اسلامی حضوری آگاهانه، به موقع و اثرگذار داشته باشد.


این بیانیه می افزاید: ظرفیت و توانمندی های قابل تحسین سپاه در عرصه های مختلف نظامی، امنیتی و سازندگی کشور و بهره مندی این نهاد مقدس از قدرت بالای دفاع موشکی و مقابله با هر گونه تهدید سخت و نرم، بیانگر برخورداری سپاه از نیروهای مومن و انقلابی و نیز سامانه مدیریت و فرماندهی هوشمند و برخوردار از روحیه جهادی و همت بالای انقلابی است که این امر توانسته سپاه پاسداران را در طراز سلاح راهبردی نظام و انقلاب اسلامی برای مقابله با چالش ها و تهدیدهای بیگانگان تبدیل کند.


بدیهی است جایگاه و نقش سپاه در پاسداری از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و کمک به صدور آن به خارج از مرزهای جغرافیایی در قالب نهضت های انقلابی و بیداری اسلامی و تشکیل هسته های مقاومت در برابر نظام سلطه به رهبری آمریکای جنایتکار و شبککه مخوف صهیونیزم جهانی را فراهم آورده که امروزه آن را در قالب سناریو «سپاه هراسی» شاهد می باشیم.


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برکت ایمان، بصیرت و ولایت مداری نیروهای خود که مهمترین شاخصه و سرمایه این نهاد انقلابی است، همواره با تحلیل درست، تصمیم آگاهانه و اقدام به موقع این انقلاب را از خطرات مصون داشته و ان شاء الله خواهد داشت. و در سالروز میلاد امام حسین(ع) بار دیگر با آرمانهای والای حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر تجدید میثاق نموده و تبعیت محض خود از امام خامنه ای(مدظله العالی) اعلام می دارد.


پایان پیام/
 

کد خبر 372664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha