سبک زندگی اسلامی باید بین گروه های جهادی ترویج شود

خبرگزاری شبستان:مسئول حوزه نمایندگی ناحیه دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد گفت:همه ما باید سبک زندگی اسلامی را در بین گروه های جهادی رواج دهیم که بی شک یکی از راه های اثرگذاری تبلیغ، تبلیغ چهره به چهره خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امید موسوی، مسئول حوزه نمایندگی ناحیه دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز (11 خرداد) در جمع جهادگران بسیج سازندگی بسیج دانشجویی استان با بیان ارزش جهاد و ارزش های اخلاقی آن، گفت: اهمیت اخلاق جهادگری به نحوی است که پیامبر مکرم اسلام می فرمایند: یکی از کارهای مفیدی که می توان توسط جهادگران انجام گیرد، رواج اخلاق خوب بین مردم است.

وی در ادامه افزود: آنچه جامعه اسلامی ما بیشتر از همه چیز به آن نیاز دارد رواج اخلاق اسلامی در جامعه است .

موسوی با بیان این که باید سعی کرد این رحمت بودن پیامبر در جامعه پراکنده شده و به بهترین صورت ممکن رونق داده شود، خاطرنشان کرد: نعمت ممکن است از انسان سلب شود اما رحمت از انسان گرفته نمی شود.

این مسئول در ارتباط با احترام خاص مردم به شنیدن احادیث معصومین و پذیرفتن آنها نیز اذعان داشت: امام صادق(ع) فرمودند: شما احادیث ما را برای مردم بخوانید مردم پذیرا خواهند بود.

موسوی به تاثیر عمل در اجرایی کردن اصول اشاره و عنوان کرد: برای اثر بخشی و مفید بودن نتایج در مرحله اول موظفیم خود اهل عمل باشیم و پایبندیمان را به اثبات برسانیم.

مسئول حوزه نمایندگی ناحیه دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ما باید سبک زندگی اسلامی را در گروه های جهادی رواج دهیم که بی شک یکی از راه های اثرگذاری تبلیغ، تبلیغ چهره به چهره خواهد بود.

پایان پیام/

 

کد خبر 372775

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha