نمایش محصولات برتر موسسات در غرفه اتحادیه تشکل های قرآنی

خبرگزاری شبستان: اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور به نمایندگی از موسسات قرآنی بخشی از محصولات برتر موسسات را در غرفه ای در نمایشگاه جنبی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن به نمایش گذاشته است.

مهرداد صفری، مسئول غرفه اتحادیه تشکل های قرآن وعترت کشور در نمایشگاه جنبی مسابقات بین المللی قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار قران و معارف خبرگزاری شبستان ضمن تشریح فعالیت های این غرفه اظهار کرد: اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور به نمایندگی از موسسات قرآنی بخشی از محصولات برتر موسسات را در این غرفه به نمایش گذاشته است.
وی ادامه داد: در این غرفه آثار موسساتی همچون موسسه معارف اسلامی امام رضا(ع)، موسسه بیت الاحزان، دارالقرآن خانه کارگر، موسسه حافظین و ... را در قالب کتاب، نرم افزار، بورشورهای معرفی موسسه، پوستر و ... برای بازدیدکنندکان عرضه کرده است. البته در این غرفه ما بخش فروش نداریم بلکه اطلاعات لازم و کارت تخفیف محصول را به علاقه مندان می دهیم تا با مراجعه به محل موسسه آن محصولات را تهیه کنند.


صفری خاطرنشان کرد: ما علاوه بر این آثار، برای افرادی که می خواهند موسسه قرآنی خود را در زیرمجموعه اتحادیه تشکل های قرآن و عترت عضو کنند، راهنمایی های لازم را بیان می داریم و فرم های ثبت نام و بروشورهای مربوطه را در اختیار آنها می گذاریم.
وی افزود: کتاب آموزشی «باغ آیه ها» که درباره آموزش احکام نماز برای کودکان است پرمخاطب ترین محصول ما در این غرفه بوده است. همچنین کتاب هایی مانند چهل حدیث، آموزش روخوانی قرآن، مجموعه آثار هنری بانوان قرآن پژوه، راهنمای حفظ قرآن کریم و نهج البلاغه و ... نیز از دیگر کتاب هایی است که در غرفه اتحادیه تشکل های قرآن وعترت کشور در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است. 
 

پایان پیام/

کد خبر 372778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha