کانون های مساجد نقش مهمی در توسعه اوقات فراغت جوانان دارد

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: کانون مساجد فرهنگر هنری مساجد نقش مهمی در توسعه اوقات فراغت جوانان دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری امروز (12خرداد) در جلسه ستاد اوقات فراغت که در شهرستان لردگان برگزار شد، گفت: اوقات فراغت یکی از مسائل مهم نوجوانان و جوانان است که شناخت نیازمندی ها، رفع احتیاجات و برنامه ریزی صحیح در این حوزه موجب بروز استعدادها و خلاقیت ها و ایجاد نوآوری در بین نوجوانان و جوانان می شود.

وی تصریح کرد: غنی سازی اوقات فراغت از ماموریت های اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد است و نقش مهمی در پوشش فعالیت های فراغتی دارد.


مسئول کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری هدف از برگزاری این ستاد را تشریح نظام نامه اوقات فراغت در جهت پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان به منظور روی آوردن به برنامه های فرهنگی عنوان کرد.


حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه کانون های مساجد، مهم ترین در بحث اوقات فراغت جوانان است گفت: در زمینه اوقات فراغت باید تلاش بیشتر و خدمات بهتر و هدفمندتری ارائه شود تا جوانان بتوانند با برگزاری برنامه های فرهنگی علاقه مندی بیشتری پیدا کنند.


وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه طرح آسمانی ها با پایگاه های طرح اوقات فراغت در شهرستان لردگان خبر داد.


محمد رضا مظاهری، مسئول ستاد اوقات فراغت چهارمحال وبختیاری نیز در این جلسه ضمن تشریح نظام نامه جامع اوقات فراغت افزود: برنامه های اوقات فراغت تابستان 93 می بایست در راستای اهداف نظام نامه باشد.


وی توجه ویژه به مناسبت های مذهبی در ایام مقارن با اوقات فراغت را در دستور کار کانون های مساجد عنوان کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 372882

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha