اندیشه های امام راحل (ره) روشنگر راه نسل جوان است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، بر تبیین اندیشه های نورانی حضرت امام (ره) به عنوان چراغ و روشنگر راه نسل جوان در جامعه اسلامی تاکید کرد.

علی بیرانوند، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، صبح امروز(12 خرداد) در این باره به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، گفت: مسئولان آموزش و پرورش همگام با سایر اقشار مردم تلاش کنند که مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بانی بزرگ انقلاب اسلامی امسال با شکوه ویژه برگزار شود.

 وی، تصریح کرد: بزرگداشت یاد و نام امام راحل (ره) موجب اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و موجب شناخت کافی نسل جوان از این بزرگ مرد تاریخ معاصر خواهد شد.

بیرانوند، بیان کرد: حضور گسترده، پرشور و حماسی مردم، به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان در آئین های سالگرد ارتحال امام (ره)، نشانه وفاداری مردم به بنیانگذار جمهوری اسلامی و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.


مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، تصریح کرد: برای هرچه باشکوه برگزار شدن این آیین، ستادهای ویژه ی بزرگداشت حضرت امام (ره) در سطح ادارات آموزش وپرورش تابعه استان فعال شده است.

وی، یادآور شد: وظیفه ای که همکاران در سطح ادارات آموزش و پرورش سراسر استان به عنوان عضویت در کمیته های ستاد ارتحال حضرت امام (ره) بر عهده خواهند داشت باید به بهترین نحو ممکن انجام و با هماهنگی همدیگر از ظرفیت موجود خود نسبت به هرچه بهتر برگزارشدن برنامه های این ستاد تلاش کنند. 

بیرانوند، در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا بستر های مناسب برای حضور نسل جوان و نوجوان و نیز مردم علاقمند و دوستدار حضرت امام (ره ) برای سوگواری و بزرگداشت نام و یاد ایشان در این ایام فراهم شده است.

 پایان پیام/






 


 

کد خبر 372901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha