اجرای دو هزار برنامه مذهبی همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی در همدان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: به مناسبت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) ۲ هزار برنامه فرهنگی در ۱۵۰ مرکز قرآنی و ۵۰۰ مسجد برای آشنایی با اندیشه های امام در این استان برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان، حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان، در آستانه سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در گفتگویی با اشاره به اینکه اندیشه های والای امام به بلندای تاریخ بشریت است، گفت: اندیشه های والای امام در نوع خود منحصر به فرد است و بر کسی پوشده نیست.

وی با بیان اینکه مکتب امام همان عصاره مکتب اسلام است، اظهار کرد: اسلام به‌عنوان کامل ترین دین توحیدی توسط پیامبر اکرم(ص) برای مسلمانان آمد و قرآن را به‌عنوان قانون در جامعه و اهل بیت را به‌عنوان مجری دستورات الهی و نگاه توحیدی تبیین کرد، اما متأسفانه پس از رحلت این پیامبر بزرگوار قرآن و اهل بیت از هم جدا شدند و این امر موجب انحرافاتی در جامعه شد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: به مناسبت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) ۲ هزار برنامه فرهنگی در ۱۵۰ مرکز قرآنی و ۵۰۰ مسجد برای آشنایی با اندیشه های امام در این استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام دشتکی خاطرنشان کرد: بیش از 300 نفر مبلغ به استان ها و 150 روحانی در روستاها را برای آشنا کردن مردم با مکتب و اندیشه های امام خمینی(ره) به شکل عمومی اعزام خواهد کرد.

 پایان پیام/


 

 

 

 

کد خبر 372972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha