اعزام 7 هزار زائر گلستانی به مرقد امام خمینی(ره)

خبرگزاری شبستان: مسئول ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) سپاه نینوا گلستان گفت: حدود 7 هزار زائر گلستانی به مرقد حضرت امام خمینی(ره) اعزام می شوند که از این تعداد یک هزار و 400نفر برادران وخواهران اهل سنت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سرهنگ عبدالله عین علی، معاون اجرایی و مسئول ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) سپاه نینوا گلستان، امروز (12 خرداد) در جمع خبرنگاران استان گفت: حدود 7 هزار زائر گلستانی به مرقد حضرت امام خمینی(ره) اعزام می شوند.


وی افزود: از این تعداد یک هزار و 400 نفر برادران و خواهرن اهل سنت و 200 نفر دانشجویان هستند که در بیست و پنجمین سالگرد حضرت امام خمینی(ره) حضور خواهند داشت.


سرهنگ عین علی با بیان اینکه این اعزام ها به 3 وضعیت خواهد بود، اظهارداشت: باتوجه به اینکه اعزام کاروان ها از امروز (12 خرداد)شروع خواهد شد، برخی از کاروان ها مستقیما به قم، مسجد جمکران وبیت حضرت امام خمینی(ره) در قم اعزام خواهند شد و برخی ها مستقیما به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می شوند و برخی ها به صورت خودجوش با اکیب های مانند گروه دوچرخه سورا و موتور سوار به سمت مرقد حضرت امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد.


وی استقبال نوجوان وجوانان را یکی از ویژگی مراسم امسال دانست و تصریح کرد: امسال بیست وپنجمین سالگرد حضرت امام خمینی(ره) از سوی جوانان و نوجوانان و به ویژه بار اولی ها مورد استقبال چشمگیری قرار گرفته است که این موضوع نسبت به سال گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده است.


مسئول ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: جهت اعزام زائرین بیش از یکصد و 60 اتوبوس به کار گیری شده است که از حضور روحانی و مداح برخوردار است.


وی با بیان اینکه از هر شهرستان یک آمبولانس به همراه یک پزشک و یک پرستار اعزام خواهد شد، گفت: طی هماهنگی های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی گلستان داشته ایم توانسته ایم 15 دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل پزشکی همراه این کاروان ها اعزام کنیم.


سرهنگ عین علی افزود: جهت کنترل بحث ترافیکی دو اکیپ پلیس راهور را خواهیم داشت که یک اکیپ از گرگان و دیگری از گنبد اعزام خواهند شد.


وی با اشاره به اینکه همه امکانات فراهم شده تا بیست وپنجمین سالگرد امام خمینی(ره)با شکوه خاصی برگزار شود، یادآورشد: تمامی امکانات پرشکی، فرهنگی و رفاهی در محل اسکان فراهم شده تا در اختیار زائران گلستانی قرار گیرد.


پایان پیام/ 

کد خبر 373035

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha