مشارکت 50 روحانی در طرح نشاط معنوی در بوشهر

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: طرح فرهنگی نشاط معنوی در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب با مشارکت 50 روحانی در بوشهر اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بوشهر، حجت الاسلام مرتضی محمدیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، صبح امروز (12 خرداد)، در جمع خبرنگاران گفت: طرح نشاط معنوی در 40 بقعه متبرک استان بوشهر در تابستان امسال با مشارکت 50 روحانی برگزار می شود.

 

وی افزود: تقویت اعتقادات دینی نسل جوان و ترویج فرهنگ اسلامی، تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی درتبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی از اهداف اجرای این طرح است.

 

 وی با بیان اینکه این طرح با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان هشتم تیر آغاز می‌شود، تصریح کرد: در این برنامه دوره‌های مختلف آموزشی از قبیل رشته‌های مختلف قرآنی، احکام، مفاهیم اعتقادی و ... با بهره‌گیری از مربیان و روحانیان برگزار می‌شود.

 

مدیر کل سازمان اوقاف خاطر نشان کرد: با اجرایی کردن این طرح بنیه دینی، اعتقادی و معرفتی جوانان تقویت می شود و در تلاش هستیم با امید خداوند متعال اجرای این طرح سبب ارتقای سطح معرفتی و معنوی جوانان شود.

 

وی در پایان عنوان داشت: همه جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در برنامه‌های طرح اوقات فراغت «نشاط معنوی» می‌توانند جهت ثبت نام به امور فرهنگی اماکن مذکور مراجعه کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 373046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha