پارکینگ شماره 3 حرم مطهر، جایگاه استقرار وسیله نقلیه زائران البرزی

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) از آمادگی پارکینگ شماره سه حرم به منظور استفاده زائران خبر داد.

شاهپور رستم زاده، رئیس ستاد بیست و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در استان البرز در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در البرز در خصوص آمادگی این ستاد از برقراری اقدامات رفاهی، امنیتی و اورژانسی زائران حرم مطهر حضرت امام(ره)، گفت: بر حسب برنامه ریزی های انجام شده در زمینه فراهم آوردن اقدامات لازم برای زائران تدابیر مناسب و کلانی دیده شده است و امیدواریم به صورت هرچه باشکوه تر این مراسم برگزار شود.

 

رستم زاده با اشاره به مکان پارکینگ به عنوان یکی از اساسی ترین دغدغه زائران گفت: برای آسایش و راحتی زائران با توجه به حجم جمعیت پارکینگ شماره سه حرم مطهر را اختصاص به استان البرز داده ایم تا زائران ان استان با آرامش و دغدغه کمتر به زیارت خود بپردازند.

 

به گفته این مسئول، با تدابیر اندیشیده شده دستگاه های امنیتی ، پلیس راه، راهور، نیروی انتظامی در محل حاضر و هدایت زائران را عهده دار خواهند داشت.

 

وی با تاکید به این مهم که عملکرد اعضای ستادهای فرعی (فرمانداران هر شهرستان) تا پایان 16 و 17 خرداد ماه جهت اعلام به وزارت کشور فرستاده خواهد شد، از دستگاه های اجرائی در برگزاری این آئین درخواست کرد که گزارش های خود را تا زمان اعلام شده به دبیرخانه ستاد در استانداری ارائه کنند.

 

رئیس ستاد ارتحال بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در پایان با تاکید به برنامه های گسترده در هریک از شهرستان های این استان توضیح داد: به منظور تبیین اندیشه های آرمانی حضرت امام راحل در روزهای 14 و 15 خرداد ماه سال جاری، برنامه هایی با حضور مبلغان و مبلغین در مساجد و هیئت های مذهبی برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 373248

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha