کاروان عاشقان ولایت راهی تهران شد

خبرگزاری شبستان: کاروان عاشقان ولایت مشتکل از اقشار مختلف این استان به ویژه جوانان و نوجوانان برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) راهی تهران شد.

حجت منصوربیگی، مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه استان ایلام، صبح امروز(13 خرداد) در حاشیه اعزام کاروان مردم استان ایلام به حرم مطهر امام(ره)، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، گفت: این کاروان با عنوان کاروان عاشقان ولایت در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) شرکت می کند.


وی، افزود: تمهیدات لازم در خصوص امنیتی، بهداشتی کارون، تامین اکیپ های بهداشتی و آمبولانس برای همراهی کردن کاروان صورت گرفته و کلیه مقدمات لازم از جمله اتوبوس های ایمن و تمام تدابیری امنیتی، رفاهی در اختیار زائران خواهد بود.


مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه استان ایلام، با بیان اینکه درخواست های فراوانی از سوی اقشار مختلف مردم برای اعزام به سالگرد ارتحال امام(ره) داشتیم، اظهار کرد: استقبال جوانان بسیار گسترده بود اما به دلیل محدودیت هایی که داشتیم نتوانستیم همه افرادی که ثبت نام کرده اند را به حرم مطهر اعزام کنیم.


منصور بیگی، با اشاره به اینکه تعدادی از روحانیون معزز استان این کاروان را همراهی می کنند، تصریح کرد: تلاش می شود از ظرفیت روحانیون در طول سفر در راستای تبیین شخصیت برجسته امام(ره) اندیشه های ایشان و آرمان های انقلاب برای جوانان و نوجوانان استفاده شود.


وی، با بیان اینکه تبیین شخصیت امام(ره) یکی از ضروریات جامعه امروز است، ابراز کرد: جوانان و نوجوانان عاشق امام(ره) و مقام عظمای ولایت هستند و این امر وظیفه ای سنیگن در امر ترویج اندیشه های ناب امام خمینی(ره) در جامعه برای همه ما ایجاد کرده است.


مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه استان ایلام، در پایان خاطرنشان کرد: کاروان عاشقان ولایت از تمام شهرستان های 10 گانه استان با هماهنگی و برنامه ریزی صورت گرفته به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) اعزام می شوند.


پایان پیام/

 

کد خبر 373293

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha