یادواره شهدای جمنان در 25امین سالروز ارتحال امام راحل برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهدا قائمشهر گفت: مراسم ارتحال امام راحل و یادواره شهدای جمنان 13خرداد با عنوان در" فراق یار" با سخنرانی سردار نوراللهی در مسجد جامع برگزار می شود.

رحمت آهنگری، مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهدا مسجد جامع جمنان شهرستان قائمشهر امروز(13خرداد) به خبرنگار شبستان گفت: مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و یادواره شهدای جمنان روز سه شنبه 13خرداد با عنوان در" فراق یار" با سخنرانی سردار نوراللهی معاون هماهنگ کننده دانشگاه افسری امام حسین(ع) در مسجد جامع با حضور مردم و مسئولین برگزار می شود.


وی با بیان اینکه عزت و افتخار ملت ایران در تمام عرصه های جهانی مرهون اندیشه های امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری است، یادآورشد: مرثیه‌سرایی ذاکراهل بیت(ع) جانباز حسین فلاح نیز از دیگر برنامه های ارتحال امام خمینی(ره) در کانون شهدا جمنان می باشد.


آهنگری با بیان اینکه امام راحل محبوب قلب های ملت ایران و ازادی خواهان دنیا است، اظهار داشت: با اینکه سالها از رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) می گذرد اما هنوز عشق ملت به ویژه نسل جوان به بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی در قلبها بیداد می کند.


وی، امام خمینی (ره) را یکی از بزرگترین رهبران دینی جهان دانست و گفت: آئین های گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) و یادواره شهدا با هدف تجدید میثاق با آرمان های بلند امام (ره)، تجدید بیعت با پرچم دار انقلاب اسلامی امام خامنه ای، صورت می گیرد.


آهنگری مهمترین هدف برگزاری یادواره ی شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و خاطرنشان شد: نوجوانان و جوانان وقتی با شهدای هشت سال دفاع مقدس که نوجوان و جوان بودند، آشنا می شوند، انگیزه ولایت پذیری در آنان تقویت می شود.


پایان پیام/
 

 

 

 

کد خبر 373350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha