اقتدار معنوی امام خمینی(ره) عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در کردستان، گفت: اقتدار معنوی امام خمینی(ره) یکی از عوامل تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان ظهر امروز (13 خرداد) در جمع فرماندهان و جمعی از کارکنان و پرسنل سپاه بیت المقدس استان در سنندج با تسلیت بیست و پنجمین سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران گفت: عظمت و اقتدار معنوی موجود در حضرت امام خمینی(ره) و امروزه در خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری موجب پیروزی و هم چنین اقتدار انقلاب اسلامی شده است.

وی عنوان کرد: امام راحل با قیام خود شرایط بروز و ظهور شخصیت های ارزشمند دینی و اسلامی در جامعه را فراهم کرد و به واسطه این افراد مردم با مسائل مختلف آگاهی بیشتری کسب کردند.

وی اظهارداشت: پرورش یافتگان مکتب امام خمینی(ره) در کشور به درجه ای از تعالی دست پیدا کرده بودند که دشمنان عجز و ناتوانی خود را از مواجه با این افراد آشکارا بیان می کردند.

نماینده ولی فقیه در کردستان، با بیان اینکه پاسداران با اقدامات ارزشمند خود همواره مورد افتخار نظام جمهوری اسلامی ایرانی بوده اند، ادامه داد: یکی از ماموریت های اصلی سپاه پاسداران حفاظت و پاسداری از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است که تاکنون به نحو احسن از عهده ای مسئولیت خطیر برآمده است.

حجت الاسلام شاهرودی بیان داشت: هنگامی که روز ولادت باسعادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار نامگذاری می شود یعنی پاسداران انقلاب اسلامی پیرو مکتب امام حسین(ع) هستند.

وی افزود: دشمن شناسی و نحوه برخورد امام حسین(ع) و سایر بزرگان دین با دشمنان اسلام و مسلمین باید مورد توجه قرار داده شود و در این راستا ما نیز حرکت کنیم.

وی عنوان کرد: امام راحل در خصوص امریکا و سایر دشمنان کشورمان تعبیرهای زیادی به کار بردند از جمله شیطان بزرگ و اینکه امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، که در ارتباط و برخورد با این کشورها باید به این بیانات ارزشمند توجه بیشتری شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 373487

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha