اجرای طرح هدیه های آسمانی در ایلام

خبرگزاری شبستان: سرپرست معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، از اجرای طرح هدیه های آسمانی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در این استان خبر داد.

حجت الاسلام علی چراغی پور، سرپرست معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، صبح امروز(13 خرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: در این طرح ثواب ختم قرآن کریم به روح بلند حضرت امام خمینی(ره) هدیه می شود.

وی، با بیان اینکه ختم گروهی قرآن کریم در سطح مساجد، هیئات، ادارات، مراکز فرهنگی و موسسات قرآنی برگزار می شود، افزود: برای اجرای این طرح کتاب کارت ختم قرآن کریم شامل 120 کارت تلاوت ویژه 120 حزب کل قرآن کریم در استان توزیع شده است.

سرپرست معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، با اشاره به اینکه 2 هزار کتاب کارت ختم قرآن کریم در ایلام توزیع شده است، ابراز کرد: در این کتاب کارت ها، 120 خاطره و نکته ناب از سبک زندگی حضرت امام خمینی(ره) نیز به مخاطبان این طرح ارائه شده است.

چراغی پور، تصریح کرد: این طرح قرآنی با شرکت یک میلیون و 200 هزار نفر از عاشقان و ارادتمندان حضرت امام خمینی(ره) در سراسر کشور برگزار می شود و در ماه های مبارک شعبان و رمضان نیز ادامه دارد.


وی، در پایان با بیان اینکه اجرای این طرح تاثیر به سزایی در ترویج اندیشه های ناب امام راحل در بین جوانان دارد، خاطرنشان کرد: برای حفظ و تداوم نظام اسلامی، بایستی سیره رفتاری و آرمان های امام خمینی(ره) برای همیشه در تاریخ این نظام و انقلاب ماندگار بماند.


پایان پیام/

 

کد خبر 373513

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha