احیاء اندیشه امام خمینی(ره)، ضامن حیات انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری شبستان: قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به 14 خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، گفت: احیاء اندیشه امام خمینی (ره)، ضامن حیات انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که می فرمایند" این انقلاب بدون نام امام خمینی (ره) درهیچ جای جهان شناخته شده نیست" اظهارداشت: امام خمینی حق حیات بر تمامی ما دارند.


وی با اشاره به مقایسه یک محقق غربی در خصوص 10 سال رهبری امام خمینی (ره) در ایران با 10 سال حکومت پیامبر(ص) در مدینه، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران برخواسته از متن قرآن و اسلام است.


قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان، تاکید کرد: اگر اندیشه امام خمینی (ره) را در حوزه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی احیاء کنیم انقلاب اسلامی ایران را بیمه کردیم.


وی خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران، بویژه خراسان جنوبی با حضور باشکوه خود در مراسمات 14 و 15 خرداد پیوند ناگسستنی خود با امام و اندیشه ایشان را یک بار دیگر به جهانیان نشان می دهند.


حجت الاسلام رضایی مهم ترین نظریه امام خمینی (ره) را ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: شخص رهبری بزرگ ترین هدیه الهی به امام خمینی(ره) و ملت ایران اسلامی هستند، لذا همه باید در تمامی شرایط از مقام معظم رهبری پیروی کنیم.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 373553

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha