برگزاری برنامه های ویژه رحلت امام در 160 روستای گلستان

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در بیست پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) برنامه های ویژه ای در 160 روستاهای که روحانی مستقر و هجرتی داریم برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین جواد نجفی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: باتوجه بیست وپنجمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) برنامه ها در سطح استان با یک شور و شعوری در ایام 14 و15 خرداد برگزار می شود.

 

وی با اشاره به یکی ازویژگی های این ایام، افزود: برگزاری یادواره شهدا توسط مردم استان یکی از ویژگی های این ایام است که این نشان می دهد مردم هم به یاد شهدا وهم به یاد امام شهدا هستند.

 

حجت الاسلام نجفی با بیان اینکه در این ایام برنامه های ویژه ای در 160 روستاهای که روحانی مستعقر و هجرتی داریم برگزار می شود، اظهارداشت: اکثر مساجد و هیئات مذهبی در 14 و 15 خرداد برنامه های مختلفی را خواهند داشت.

 

وی تصریح کرد: برنامه های محوری هم در سطح استان در این ایام با سخنران های ویژه و برجسته برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: در مرکز استان برنامه های محوری در مسجد جامع گلشن با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری، و در امامزاده عبدالله گرگان با حضور حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

 

وی یادآورشد: در همین راستا در روز چهارشنبه 14 خرداد به همراه اقامه نماز مغرب و عشا مراسمی در مسجد جامع گلشن با سخنرانی سردار شعبانی جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام نجفی گفت: اعزام کاروان به حرم امام خمینی(ره) که از سوی سپاه استان وشهرستان صورت می گیرد از دیگربرنامه های این این ایام است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 373587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha