انقلاب ایران تهاجمی در مقابل اسلام ستیزان/احکام اسلام تهدیدبردار نیست

خبرگزاری شبستان:امام جمعه موقت تهران تصریح کرد:حرکت امام راحل در برابر جهان غرب حرکت انفعالی و دفاعی نبود بلکه انقلاب امام یک تهاجم بود که تمام تاریکی ها را زدود و خورشید ایمان را جایگزین آن کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ آیت الله سیدکاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران امروز (14 خرداد) در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که با حضور پرشور مردم ولایت مدار شهرستان بجنورد در محل مسجد انقلاب برگزار شد، از ولایت فقیه به عنوان میراث باارزش و محور ثابتی یاد کرد که کشور ما را در امنیت کامل نگه داشته و باعث ثبات آن شده است.


وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) غدیر و ولایت را احیا و ناموس و استقلال مردم را بیمه کرد، افزود: کسانی که امروز برای ولایت فقیه نقشه دارند باید بدانند که اول از همه فاتحه خود را خوانده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی تنها فقیه در تاریخ علمای ادیان است که توانست با شکستن سدها، شرق و غرب را به زانو درآورد و برای آخرت مردم بیش از دنیای آنها غصه بخورد و برای ملت ما به اندازه وسعت همه جهان، نور، رحمت، برکت و قدرت آورد.


آیت الله صدیقی، دغدغه اول حکومت اسلامی را نجات جوانان، دین، حفظ عفت زنان و پاکی دامن ها دانست و اظهار داشت: با وجود یادگار امام که همانا ولایت فقیه است دشمنان حتی با بمباران ماهواره ای و تبلیغاتی نیز نمی توانند نقشه هایشان را عملی کنند.


مشاور عالی رییس قوه قضائیه، ولایت فقیه را استمرار حرکت انبیاء اعلام کرد که آرزوی دیرینه مردم بوده و تصریح کرد: احکام اسلام تهدید بردار نیست چرا که اسلام دین جهانی است و تابع زمان و مکان خاصی نیست و دین مردم است.


ابعاد اجرا نشده اسلام باید اجرایی شود
امام جمعه موقت تهران بر اجرای ابعاد اجرا نشده اسلام تاکید کرد و گفت: اجرای احکام دین بدون حکومت و حاکم دینی امکان عملی شدن ندارد.


وی متذکر شد: دشمنان باید بدانند ولایت فقیه استبداد نسیت بلکه جلوی استبداد را می گیرد و با وجود آن دولت ها نمی توانند تکتازی کنند و به دلخواه ارباب های شرقی و غربی عمل کنند.


آیت الله صدیقی، با بیان اینکه فقط از طریق مردم سالاری دینی است که می توان مردم را در صحنه نگه داشت، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی، آرم اسلامیت از دل و جان مردم کشف شد تا مردم دنبال حاکم سالم، عادل، مشروع که از امدادهای غیبی بهره می گیرد و وصل به الی الله است معامله کنند.
 

امام خمینی(ره)، الگوی تمام مستضعفان عالم است

مشاور عالی رییس قوه قضائیه متذکر شد: امام تنها یک سیاستمدار نبود چرا که با سیاست تنها نمی توانست آمریکای پلید، قلدر، وحشی و باج گیر را تحقیر کند و چهره زشتی از او را ترسیم کند و ترس را از دل مستضعفان عالم برباید.


وی با بیان اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تمام شرایط از اوج اقتدار برخوردار بود و به دشمن هجوم می برد، یادآور شد: حرکت امام در برابر آمریکا و شوروی و جهان غرب حرکت انفعالی و دفاعی نبود بلکه انقلاب امام یک تهاجم بود که تمام تاریکی ها را زدود و خورشید ایمان را جایگزین آن کرد.


آیت الله صدیقی، خاطرنشان کرد: با سیاست بازی و تشکیلات و شبکه نمی توان دل مردم شرق و غرب را برد بلکه باید ایمان داشت.


امام جمعه موقت تهران به استقبال پرشور مردم خراسان شمالی و بجنورد از مقام معظم رهبری در مهرماه 91  نیز اشاره کرد و گفت: مردم بجنورد با اقوام و گویش ها و مذاهب مختلف که رهبری را محور قرار داده بودند با شور و شوق وصف ناشدنی که در استقبال از رهبری نشان دادند سیمای زیبایی از محبت و عشق به رهبری به جهانیان اثبات کردند.


وی تصریح کرد: حرکت شما مردم بجنورد بی شک هیچ یک ادا و اصول نبود بلکه با همه جوشش قلبی به میدان آمدید و حماسه بزرگی را خلق کردید که دشمنان را نامید کرد.


دکتر قاسم جعفری، نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم از امام به عنوان شخصیتی یاد کرد که صادقانه حرکت نجات بخش خود را با قرآن و معارف قرآنی آغاز کرد و به سرانجام رساند.


وی متذکر شد: بی شک صداقت، سادگی، نفوذ کلام و اخلاق و فضایل بالای امام خمینی (ره) بود که باعث شد تا این مرحله از انقلاب مردم همیشه در صحنه ها حاضر باشند.


پایان پیام/

کد خبر 373601

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha