سرمایه گذاری در امور قرآنی موجب نشاط جامعه می شود

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهرستان دره شهر، گفت: سرمایه گذاری در امور قرآنی موجبات نشاط و سلامت جامعه را فراهم می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام محمدجواد قنبر بیگی، امام جمعه شهرستان دره شهر، صبح امروز(15 خرداد) در همایش عمری با قرآن در این شهرستان، اظهار کرد: همانگونه که در زمینه های مختلف علمی برای نونهالان سرمایه گذاری می شود باید در امور قرآنی نیز برای آنان فعالیت شود.


وی، با بیان اینکه قرآن کتاب هدایت بشریت جامعه بشری است، افزود: آموزش قرآنی نونهالان و کودکان موجب ایجاد روحیه نشار و شادابی و ایجاد نور معنویت در این قشر خواهد شد و زمینه های لازم برای سعادت آنان را فراهم می کند.


امام جمعه دره شهر، تصریح کرد: تشویق و ترغیب فعالان قرآنی تاثیر به سزایی در توسعه و ترویج فعالیت های قرانی و ایجاد جامعه قرآنی دارد.


امام جمعه دره شهر، با اشاره به اینکه باید تلاش کرد تا منویات مقام معظم رهبری را در خصوص ترویج فرهنگ قرآنی و تربیت حافظان قرآنی در جامعه محقق کرد، افزود: قرآن کریم راه نجات بخش و نسخه هدایت انسان بوده و آموزه های قرآن کریم جوانان و نوجوانان را در برابر آسیب های اجتماعی مصون نگاه می دارد.


حجت الاسلام قنبربیگی، با بیان اینکه معارف قرآن کریم سدی محکم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است، یادآور شد: اگر برنامه ها و فعالیت های فرهنگی بر اساس معارف و آموزه های قرآن کریم انجام شود بسیاری از مشکلات در سطح جامعه مرتفع می شود.


وی، با اشاره به اینکه ظرفیت های مناسبی در شهرستان دره شهر در خصوص فعالیت های قرآنی وجود دارد، خاطرنشان کرد: راه اندازی شورای توسعه فرهنگ قرآنی در این شهرستان بسترهای لازم با حضور اساتید و فعالان این عرصه را فراهم می کند.


گفتنی است، در این نشست از فعالان قرآنی شهرستان دره شهر با حضور امام جمعه دره شهر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی دره شهر تجلیل شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 373655

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha