انقلاب اسلامی دنیا را به سمت اسلام سوق داد

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: هرگز دنیا وضع موجود خود را حفظ نمی‌کند چرا که با وجود انقلاب اسلامی ایران، وضعیت دنیا در حال حرکت به سمت اسلام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد و به نقل از روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد سردار بسیجی اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در نهمین یادواره شهدای گمنام روستای دولت آباد بافق گفت: شهدای گمنام شهدای خوشنام انقلاب هستند و عظمت آنها، عظمتی جهانی است.


وی با اشاره به اینکه در پایان نامه‌های دانشگاه‌های معتبر جهانی در مورد عظمت شهدا، شلمچه و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، استقامت مردم ایران و... تحلیل و بررسی می‌شود بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی می‌دانند قدرت کشور ما از ایثار و شهادت و عظمت شهدا نشأت گرفته است.


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) جهانی شد و قیام 15 خرداد 1342 و اربعین‌هایی که پس از این قیام برپا شد، همگی در تقویم ملت ایران، یوم‌الله هستند.


فتوحی با بیان اینکه خداوند برای شخصیت‌ها شخصیت می‌آورد، اظهار داشت: ملت ایران دارای شخصیت‌های جهانی است و امام خمینی(ره)، رهبری جهانی است و انقلاب نیز به رهبری امام خمینی(ره) انقلابی توحیدی و جهانی است.


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه حفظ وضع موجود در دنیا به نفع لیبرالیسم و دوستداران آن است، بیان کرد: هرگز دنیا وضع موجود خود را حفظ نمی‌کند چرا که با وجود انقلاب اسلامی ایران، وضعیت رو به حرکت است و دنیا حرکت به اسلام دارد و انقلاب ما این تفکر را به ملت ایران داده است و با لیبرالیسم مبارزه می‌کند.


وی خاطرنشان کرد: تدابیر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز به دنیا رسیده و انقلاب ما از مرزها عبور کرده است.


فتوحی یادآور شد: آمریکا در حال شکست است و برای جلوگیری از این شکست، نقشه برای تغییر در سیاست خارجه، تغییر در محیط و آرایش سیاسی نظام ما، تغییر در فرهنگ و تمدن ما و تغییر نیروهای اجتماعی برای کارآمد نبودن اسلام و حفظ خود، کشیده است.


وی تاکید کرد: ملت ایران بیدار است و با بصیرت و اطاعت از قرآن و پیامبر، از اسلام و ارزش‌ها دست بر نمی‌دارد و با همین بصیرت با مخالفان نظام، فتنه‌گران و فرهنگ آمریکایی و ارتباط با آمریکا مبارزه می‌کند.


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، تمدن آمریکا و غرب را تمدنی دروغ عنوان کرد و گفت: شیطان پرستی و حیله در غرب با هر فرهنگی در دنیا به ویژه فرهنگ اسلامی، مخالف است.
 

پایان پیام/

کد خبر 373971

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha