انقلاب اسلامی تحولی بودکه رهبرفرزانه آن هیچگاه ازسختی های راه خسته نشد

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد در پیامی، مناسبت های 14 و 15 خردادماه، سالروز قیام مردم ایران علیه استبداد ستمشاهی و سالیاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد سید محمد میر محمدی استاندار یزد در پیامی، مناسبت های 14 و 15 خردادماه، سالروز قیام مردم ایران علیه استبداد ستمشاهی و سالیاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را گرامی داشت.

 

متن کامل این پیام بدین شرح است:

"تلک الدار الآخره نجعلها للذین لایریدون علوا فی الارض و لا فسادا والعاقبه للمتقین" (قصص 83)

 

تحول از بنیان های اصلی و اساسی تعالی و رشد همه جانبه جامعه و نقطه قوتی است که به اتکاء آن یافته های آرمانی هر قوم و ملت تحقق می یابد.

 

خدای بزرگ را شاکریم که در دهه 40 ملت شریف ایران با رهبری داهیانه امام راحل(ره) و با رویکردی بنیان گرفته از تفکر دینی و الهام بخش، بر اساس قیام مردمی پانزده خرداد و حضور و یاری گسترده دین مداران در عرصه های سیاسی و اجتماعی کشور پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را رقم زد.

 

قیامی که دغدغه اش مبارزه با فساد و خودکامگیهای نظام حاکم و بیشترین چالش و درگیری را با راس هرم حاکمیت داشت و همواره بر استقلال، آزادی و آرای شکوهمند مردمی در برپایی حکومت پای می فشرد و از آن نقطه تا بیست و دوم بهمن 57 از پای ننشست و با تحمل زندان، شکنجه، تبعید و شهادت خواسته خود را پی گرفت و انقلاب اسلامی را پدید آورد.

 

تحولی که معمار کبیر و رهبر فرزانه آن، حضرت امام خمینی(قدس سره) گام به گام با مردم وفادار خویش پیش آمد و هیچگاه از سختی ها و ناگواری های راه خسته نشد و با فریاد آسمانی خود در نخستین حضورش پس از سالها دوری از وطن در بهشت زهرا این نوید را ندا کرد که: با پشتیبانی این ملت دولت تعیین می کنم.

 

و دیری نگذشت که پس از تعیین دولت و ایجاد نظام جمهوری اسلامی و استقرار و استحکام پایه های این نظام با پیام "با دلی آرام و قلبی مطمئن" به دیدار حضرت حق جل و علا شتافت و با همان شکوه حضورش در بهشت زهرا بدرقه شد و تداوم راهش را به وارثان باورمند و دلبندان واثق خود سپرد.

 

سلام و رحمت خداوندی نثار او و بر تمامی پویندگان راه حق که اینک پیام روح افزای انقلاب اسلامی از فراز مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی به دلهای امتهای به جان رسیده و امیدوار به تحقق بیداری اسلامی پر کشیده است و امید که هر یک از ما، در ایفای نقش و رسالت خود راهبردهای آن بزرگ فرهیخته را نصب العین و از هیچ امکانی فرو گذار ننموده، اعتلای کلمه الله، کرامت انسانی و اقتدار و پایمردی ملت ها را پی گیریم و در احیاء فرهنگ دینی و سروش رهایی و عزتمندی با عنایت به رهنمودهای خلف صالحش رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای کامران و پیشتاز باشیم.

 

مایلم در این فرصت ضمن گرامیداشت همه مناسبت های فرخنده شعبان المعظم از مردم عزیز و قدرشناس استان دارالعباده بخواهم که تکریم و بزرگداشت این دو مناسبت تاریخی، ملی و انقلابی سرنوشت ساز را کماکان به وظیفه اقدام و موجبات تعظیم شعائر اسلامی و فرهنگ انقلابی و پیشرفت کشور را فراهم آوریم.

 

پایان پیام/

کد خبر 373440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha