اعلام ویژه برنامه های جشن نیمه شعبان در مکه

خبرگزاری شبستان: درآستانه فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) ویژه برنامه‌های بزرگداشت این عید بزرگ در جلسه شورای فرهنگی بعثهِ مقام معظم رهبری در مکه تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در این جلسه حجت الاسلام خادمی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه بر ضرورت اهمیت برگزاری هرچه باشکوه تر جشن‌های نیمه شعبان با محوریت انتظار تاکید کرد.

وی گفت: این جشن بزرگ با حضور زایران ایرانی خانه خدا در شب میلاد حضرت مهدی (عج) با قرائت دعای روحبخش کمیل و اجرای مسابقه و مداحی همراه است.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه گفت: در تلاش هستیم این جشن را امسال به مراتب از سالهای قبل باشکوه‌تر برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کاروانها و زایران ایرانی علاقمند هستند که در سالروز میلاد آن حضرت که انشاالله روزی از مکه ظهور خواهند کرد در این شهر حضور داشته باشند گفت: برنامه ریزی هایی برای برگزاری هرچه باشکوهتر این جشن در حال تدارک و اجراست.

وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه‌های روز جوان مصادف با میلاد حضرت علی اکبر (ع) در مکه مکرمه خبر داد و گفت: به مناسبت این روز فرخنده که بحمدالله در سالهای اخیر توجه خاصی به بزرگداشت و نکوداشت این روز صورت گرفته است نیز جشن و همایشی برای زوج‌های جوان که به مکه مشرف شده اند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری وی گفت: تبیین نقش جوانان در پیشبرد امورو تشریح فضائل و ویژگی‌های حضرت علی اکبر و برگزاری مسابقه و مدیحه سرایی از جمله برنامه‌های این روز است.

دراین جلسه که اعضای شورای فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری نیز حضور داشتند حجت الاسلام عبدخدایی کارشناس مسئول فرهنگی بعثه گزارشی از برنامه‌های آتی فرهنگی در اعیاد پیش رو ارایه کرد.
پایان پیام/
 

کد خبر 373826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha