مهارت آموزی محور برنامه ریزی اوقات فراغت در کانون هجرت آمل

خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری هجرت شهرستان آمل مهارت آموزی را محور برنامه ریزی برای پربار کردن اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان دانست.

سید مصطفی جعفری، مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری هجرت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای هندوکلا شهرستان آمل امروز(17خرداد) در گفتگو با خبرنگار شبستان از اوقات فراغت به عنوان یک فرصت طلایی جهت رشد و بالندگی افراد یاد کرد و گفت: افرادی که اوقات فراغت مفید و مطلوبی دارند از لحاظ اقتصادی بازده بهتری دارند.

 

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای ایام فراغت نوجوانان و جوانان، افزود: ایام فراغت چه کوتاه مدت و چه بلند مدت نیازمند برنامه‌ریزی مناسب برای شکوفایی استعدادهای فرد در زمینه‌های مختلف است.

 

جعفری با اشاره به فرموده پیامبر اسلام (ص) که « بسیاری از مردم با دو نعمت فراغت و تندرستی آزموده می‌شوند»، اظهار داشت: ایام تابستان بهترین زمان است تا دانش آموزان از آن به عنوان فرصتی برای یادگیری مهارت ها استفاده کنند.

 

وی مهارت آموزی را محور برنامه ریزی برای پربار کردن اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان دانست و گفت: با توجه به شعار سال، با آموزش های مختلف می توان در بحث های اشتغال و اقتصاد ورود پیدا کرد.

 

جعفری، با بیان اینکه برنامه های طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی و هنری هجرت با حرکتی نو و متنوع تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد، عنوان داشت: امسال کلاس های تابستان در ماه مبارک رمضان با محوریت قرآن و اخلاق بوده و پس از ماه مبارک تمامی کلاس ها اردویی است.

 

وی، به برنامه های اردویی این کانون هر 10 روز یک اردوی 1 روزه یا 2 روزه تفریحی- زیارتی داخل استان اشاره کرد و گفت: نوجوانان و جوانان در اردوهای تابستانی کانون هجرت با حضور اساتید مجرب دروس نقاشی، زبان، عقاید اسلامی، جنگ نرم، فضای مجازی، دغدغه های فرهنگی از دیدگاه رهبری، آموزش کسب درآمد و ... را می گذرانند.

 

جعفری با اشاره به تعامل کانون فرهنگی و هنری هجرت با مدرسه ابتدایی روستای هندوکلا، خاطرنشان شد: کلاس های آموزشی ایام فراغت به همت مدرسه ابتدایی این روستا برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 373848

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha