جشنواره فرهنگی ورزشی عصر انتظار برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان از برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی عصر انتظار به مناسبت نیمه شعبان در مساجد جیرفت خبر داد.

حجت الاسلام محمد تقی سعیدی، مدیر مسئول کانون تخصصی مهدویت جنوب استان کرمان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جیرفت گفت: حال و هوای معنوی نیمه شعبان فرصت مناسبی است تا از دریای بیکران رحمت و معنویت عصر غیبت استفاده کنیم و برای آشنایی نسل جوان و نوجوان با معارف مهدویت قدمی برداریم.

 

وی افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی "عصر انتظار" با هدف ایجاد فضای صمیمی بین مخاطبان، آشنایی با امام مهدی(عج)، گسترش فرهنگ کتابخوانی، تنوع بخشی برنامه های فرهنگی و ورزشی و انتقال تجربیات و مباحث آموزشی به دیگران از 20 لغایت 25 خرداد، برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان بیان داشت: برگزاری دوره آموزشی کوتاه مدت و اعطای گواهینامه، ختم صلوات، مسابقه 40 حدیث امام مهدی(عج)، جام فوتسال با حضور هشت تیم از مساجد، توزیع محصولات فرهنگی مهدویت، جلسات پرسش و پاسخ و رفع شبهات مهدویت، مسابقه مقاله نویسی و مسابقه حفظ دعای عهد از برنامه های این جشنواره است.


حجت الاسلام سعیدی گفت: نوجوانان و جوانان مقاطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه شهر جیرفت و حومه مخاطب این جشنواره هستند و مسابقات فوتسال نیز با حضور هشت مسجد شرکت کننده در دوره آموزش مهدویت برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/

کد خبر 373958

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha