انتقاد شدید معاون استاندار خراسان جنوبی از ضعف تبلیغات در بحث گردشگری

خبرگزاری شبستان: معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با انتقاد به اینکه تبلیغات در بحث گردشگری استان بسیار ضعیف است، گفت: یک سند جامع و برنامه مشخص در بخش گردشگری استان وجود ندارد و این یک نقص محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، همایون نخعی نژاد امروز (18 خرداد) در کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری خراسان جنوبی اظهار داشت: باید در کارگروه برای برنامه‌ریزی توسعه گردشگری استان به مسائل اساسی و کلیدی پرداخته شود.


وی با بیان اینکه باید نگاه ویژه‌ای به گردشگری استان داشت، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی ملزم هستند این بخش را کمک کنند چرا که این حوزه با گستردگی خود می‌تواند اشتغال زیادی را در استان ایجاد کند.


معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید بستر مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران در استان فراهم شود، گفت: تشریفات طولانی در ادارات یکی از مشکلاتی است که متاسفانه برای سرمایه‌گذاران در استان وجود دارد.


نخعی نژاد با تاکید بر اینکه مباحث تبلیغاتی در بحث گردشگری فوق العاده ضعیف است، تصریح کرد: یک سند جامع و برنامه مشخص در بخش گردشگری استان دیده نمی‌شود و این یک نقص محسوب می‌‌شود.


بستر بازدید گردشگران از باغ شوکت آباد فراهم شود

وی باغ شوکت آباد بیرجند را یک از آثار ملی کشور دانست و بیان کرد: مسئولیت حفظ این مجموعه بر عهده سازمان اوقاف استان است و اگر کوچکترین آسیبی به آن برسد مسئولین امر باید جوابگو باشند.


معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی درخواست کرد اداره کل اوقاف استان بستر استفاده و بازدید مردم و گردشگران از باغ شوکت‌آباد را فراهم کنند.


نخعی نژاد با بیان اینکه رونق بخش گردشگری استان یک وظیفه بومی و اجتماعی و ملی است، یادآور شد: اگر بخشی سوژه‌ای را به رسانه‌ها بدهد خود باید پیگیر و پاسخگو باشد.
 

 

پایان پیام/

 

کد خبر 374226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha