برپایی 16 جشنواره قرآنی در شهرستان‌های استان تهران

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از برپایی 16 جشنواره قرآنی در 16 شهرستان استان تهران همزمان با برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن تهران در ماه مبارک رمضان خبر داد.

برزین ضرغامی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان گفت: با توجه به اینکه شهرستان‌های استان تهران بالغ بر 5/4 میلیون نفر جمعیت دارند و فضای فرهنگی خوبی نیز در این شهرستان‌ها حاکم است گروه‌های قرآنی و مدیران شهرستان‌ها برپایی جشنواره‌های قرآنی را پی‌گیری کردند.

وی افزود: بناست همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن تهران در ماه مبارک رمضان در این 16 استان جشنواره‌های قرآنی برگزار شود.

ضرغامی با اشاره به اینکه برپایی این جشنواره‌ها با لحاظ یک قید برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه‌ها باید محلی برای عرضه توانمندی‌های خود شهرستان باشد و تلاش می‌کنیم فعالیت‌های قرآنی خود شهرستان‌ها را در این جشنواره تقویت کنیم.

وی استفاده از امکانات، پتانسیل‌ها، تقدیر و تجلیل از فعالان قرآنی شهرستان‌ها و همچنین ایجاد زمینه هم‌گرایی فعالان قرآنی و ارتقای فعالیت‌ها را از اهداف برپایی این جشنواره برشمرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌ قرآن در باغ موزه دفاع مقدس گفت: با برگزاری نمایشگاه در باغ موزه دفاع مقدس فعالیت‌های ارشاد و شهرداری هم‌گرایی بیشتری خواهد داشت و برنامه‌های سال‌های گذشته شهرداری با عنوان شب‌های شیدایی به عنوان یکی از برنامه‌های نمایشگاه تبدیل خواهد شد.

پایان پیام/
 

کد خبر 374279

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha