برگزاری طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان در اماکن متبرکه بوشهر

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: در ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در اماکن متبرکه استان بوشهر همزمان با طرح نشاط معنوی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بوشهر، حجت‌الاسلام مرتضی محمدیان، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، صبح امروز (18 خرداد)، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در اماکن متبرکه استان بوشهر همزمان با طرح نشاط معنوی برگزار می شود، گفت: برنامه های تفسیر قرآن، محافل انس با قرآن کریم، حضور قاری مصری در سطح استان از جمله برنامه های این طرح است.

 

وی افزود: در ماه مبارک رمضان در همه بقاع متبرکه نماز جماعت برگزار می شود و کلاس های روخوانی، روان خوانی، جز خوانی هم به عنوان دیگر برنامه های این طرح اجرا می شود.

 

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی مذهبی اماکن و بقاع متبرکه استان در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: طرح نشاط معنوی هم در ایام تابستان در اماکن و بقاع متبرکه استان برگزار می شود.
 

وی گفت: طرح نشاط معنوی در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه با حضور 150 روحانی بومی و 22 روحانی غیر بومی در سراسر استان بوشهر اجرا می شود.

 

وی افزود: نام نویسی از 10 خرداد آغاز شده است و تا 31 خرداد ادامه دارد و از 399 بقعه متبرکه ای که در استان وجود دارد 40 بقعه میزبان این طرح است.

 

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، خاطر نشان کرد: از الفبا تا خدا، 30 راه 30 نشانه و نردبان‌ها و پرتگاه‌های زندگی سه کتابی است که با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی غرب در این طرح به جوانان آموزش داده می شوند.

 

پایان پیام/

کد خبر 374337

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha