اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه شهرستان دلیجان

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان از اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

حجت لااسلام محمد رضا آسوده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلیجان با اشاره به فرا رسیدن ایام اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: طرح نشاط معنوی ویژه تابستان، با محوریت امامزادگان معصوم در مساجد امام حسین(ع) امام موسی بن جعفر (ع) و صاحب الزمان (عج) دلیجان برگزار می شود.


وی با اشاره به اینکه این طرح با محوریت امامزاده زبیده خاتون(س) در شهر نراق نیز برگزار می شود، ادامه داد: قتلگاه علی بن محمدالباقر(ع ) نیز مخصوص خادمین افتخاری است.

 

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان دلیجان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری کلاس های مختلف قرآن، احکام و دیگر کلاس های آموزشی اضافه کرد: این کلاس ها به صورت متمرکز از کتاب های ارسالی از معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان برگزار خواهد شد.


این مقام مسئول اجرای برنامه های تفریحی و ورزشی، برگزاری اردوهای یکروزه به امامزاده های شهرستان، دعوت از ارگان ها و نهادهایی که در تابستان برنامه دارند در اردوهای یکروزه بقاع شهرستان و جذب دانش آموزان در طرح حفظ قرآن را از دیگر برنامه های طرح نشاط معنوی دانست.


پایان پیام/

کد خبر 380692

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha