اجرای طرح نشاط معنوی در 20 بقعه استان زنجان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان طرح تابستانی نشاط معنوی در 20 بقعه استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام علی باقری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان امروز(7 تیر) در جمع خبرنگاران به تشریح طرح نشاط معنوی و ضیافت الهی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان زنجان پرداخت و اظهار کرد: در همین راستا طرح نشاط معنوی در 20 بقعه استان زنجان و با حضور 2 هزار و 500 نفر از جوانان و نوجوانان استان زنجان برگزار می شود.


وی از تشکیل کلاس های علوم قرآنی، احکام و برخی فعالیت های فنی در این طرح خبر داد و افزود: در همین راستا از حضور روحانیون و مربیان آموزش دیده در رشته علوم قرآنی استفاده خواهد شد.


این مقام مسئول همچنین از اجرای طرح ضیافت الهی در استان زنجان خبر داد و گفت: این طرح به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می شود.


به گفته حجت الاسلام باقری 14 عنوان برنامه در قالب این طرح در امامزادگان و بقاع متبرکه استان زنجان اجرا می شود.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری 30 محفل قرآنی در 30 مسجد استان زنجان در این ماه خبر داد و افزود: مراسم ترتیل و جزء خوانی قرآن کریم در 6 بقعه استان زنجان برگزار می شود.


این مقام مسئول از برگزاری کلاس های آموزشی قرآن کریم در رشته تجوید خبر داد و افزود: دوره های حفظ قرآن کریم نیز در 145 مرکز آموزشی برگزار می شود.


وی به برپایی سفره اطعام در راستای اجرای واقفین در این ماه اشاره کرد و یادآور شد: این طرح در 2 روستای استان زنجان برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 380446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha