اجرای برنامه های آموزشی ،فرهنگی و اجتماعی در مساجد منطقه 13

خبرگزاری شبستان: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روزجوان برنامه های سلامت در مساجد و سرای محلات منطقه 13 با محوریت برنامه های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی از تاریخ 17 خرداد به مدت یک هفته برگزار می شود.

 
به گزارش خبرگزاری شبستان، رزاقی، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 13، معرفی شخصیت‌های متعالی و ارائه الگوهای شایسته برای جوان امروز، اهتمام به ترویج و تبیین دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در حوزه جوانان و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه جوانان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته جوان اعلام کرد و ، گفت: با توجه به نامگذاری ولادت حضرت علی اکبر (ع) به عنوان روز جوان ، امسال نیز مانند سال‌های گذشته از 17 تا 23 خرداد همزمان با هفته جوان برنامه‌های متعدد فرهنگی، مذهبی آموزشی، ورزشی در سطح بوستان ها ، مساجد ، سراهای محلات و مراکز فرهنگی اجرایی می‌شود.

 

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی اظهار کرد: جوانان با شرکت در این کارگاه ها در خصوص آئین قبل از ازدواج ، پیشگیری از بیماری HIV، راه های ایجاد وافزایش تفکرخلاقانه درجوانان، راهکارهای خانواده در رابطه با شادابی در جوانان، علل روانی بی هویتی در جوانان، ارتباط موثر، امید و آینده نگری در جوانان اخلاق و کرامت انسانی،پرخاشگری و اعتیاد در جوانان و... اطلاعات کسب می کنند.

 

معاون شهردار منطقه 13 با اشاره به ضرورت ترغیب جوانان به ورزش گفت: در برنامه هفته جوان اجرای مسابقات ورزشی با شعار ورزش و سلامت روانی در زمینه های کوه پیمایی با همکاری خانه ورزش ،دارت و طناب کشی، شطرنج ، فوتبال سالنی پیش بینی شده است.

 

رزاقی با اشاره به برگزاری همایش و تقدیر و تشکر از فعالان کانون جوانان تصریح کرد : به منظور معرفی جوان شایسته، تقویت امید، نشاط ایمان و خودباوری این همایش در سالن کوثر برگزار می شود.

 

وی برگزاری اردوی تفریحی،چکاپ سلامتی ،انجام تست هوش طبیعت گرا، ،تور گردشگری ،ویزیت رایگان پزشک،اردوی سرخه حصار - دوچرخه سواری و تیراندازی،تشکیل اتاق فکر،همایش پیشگیری از رفتارهای پرخطرمرتبط با اچ آی مسابقه کتاب خوانی،همایش ازدواج های آگاهانه ومشاوره فردی با شعار جوان و پیشگیری از رفتار های پر خطر از دیگر برنامه های اجرایی هفته جوان برشمرد.

پایان پیام/


 

کد خبر 374445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha