معرفی جوانان برترکانون های مساجد البرز در هفته جوان

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان از معرفی جوانان برتر کانون های مساجد استان البرز و تجلیل از آنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز، حجت الاسلام سیداکبر موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان البرز با اعلام خبر آئین تجلیل از مدیران جوان و برتر این استان گفت: جوانان به عنوان عناصر موثر و پیشگام در حوزه های مختلف اجتماعی از برجسته ترین افراد جامعه هستند، به همین مناسبت امروز دوشنبه روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) از دوازده مدیر برتر کانون های مساجد این استان در دبیرخانه کانون های مساجد این استان تجیلیل می شود.

 

موسوی حضرت علی اکبر(ع) را یکی از اسوه های جاویدان برای نسل امروز و فردا دانست و گفت: روحیه شجاعت، حق طلبی، محبت و هوشیاری و بسیاری صفات برتر دیگر حضرت علی اکبر(ع) را در تاریخ ماندگار کرد.

 

این مسئول افزود: جوانان با تاسی از شایستگی های برجسته حضرت علی اکبر(ع)، آن مقام والا را الگو و شاخص رفتارهای خود قرار می دهند.

 

وی هفته جوان را فرصتی برای یادآوری ارزش های حضرت علی اکبر(ع) خواند و تصریح کرد: جوانان حوزه فرهنگ و هنر در مساجد فرصت یادآوری ارزش های این مقام را قدر می دانند.

 

گفتنی است، در حال حاضر 320 کانون فرهنگی هنری مساجد در این استان در حال فعالیت هستند، که در مناسبت های مختلف مانند روز معلم، روز مادر و روز جوان از آنان تجلیل می شود.

 

لازم به ذکر است، کانون های مساجد برنامه های متنوعی در این هفته دارند و هر یک به نحوی از جوانان شایسته و برتر مسجدی تقدیر و تجلیل می کنند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 374503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha