اجرای طرح کتابخانه آپارتمانی در قزوین

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: با اجرای مرحله اول طرح کتابخانه آپارتمانی در قزوین جمعیت حداقل 5 هزار نفری از آن برخوردار می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، سعید وزیری نژاد بیان کرد: فاز اول اجرای طرح کتابخانه آپارتمانی هم اکنون آغاز شده است و تا نیمه اول تیر ماه نهایی می شود که حداقل 5 هزار نفر زیر پوشش قرار می گیرند.
 

وی ادامه داد: این طرح با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و افزایش سرانه مطالعه در بین شهروندان و خانواده ها و دسترسی آسان آنها به کتاب، طرح کتابخانه آپارتمانی در سه مجتمع آپارتمانی قزوین اجرایی می شود.
 

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین عنوان کرد: سازه این کتابخانه ها 120میلیون ریال هزینه داشته و حدود 100 میلیون ریال صرف خرید کتاب برای تجهیز این کتابخانه ها شده است.
 

وی اعلام کرد: تجهیز اولیه این کتابخانه بر عهده سازمان فرهنگی ورزشی است و پس از آن طی تفاهم نامه ای به هیئت مدیره مجتمع تحویل داده می شود تا آنها در راستای حفظ و مراقبت از این مجموعه ها اقدام کنند.
 

وزیری نژاد در ادامه از به روز کردن و تغذیه کتابخانه های آپارتمانی از سوی مدیریت مجتمع و سازمان فرهنگی خبر داد و گفت: کتاب هایی در زمینه های مختلف دینی، علمی، روانشناسی، مشاوره، فرهنگ شهروندی و مهارت های زندگی در این کتابخانه ها برای مطالعه ساکنان مجتمع ها در نظر گرفته شده است.
 

وی یادآورشد: 9 سازه کتابخانه ای در مجتمع های مسکونی میلاد یک و 2 و همچنین 2 سازه در برج های مسکونی تربیت بدنی نصب و راه اندازی می شوند.
 

پایان پیام /

 

کد خبر 374570

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha