مطالبات به حق جوانان خراسان جنوبی با مدیریت جهادی مسئولان محقق می شود

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان جنوبی با صدور پیامی به مناسبت هفته جوان تاکید کرد: انتظارات و مطالبات به حق جوانان استان در زمینه های اشتغال، معیشت، ازدواج، مسکن و ...با مدیریت جهادی مسئولان محقق می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، متن پیام وجه الله خدمتگزار، استاندار خراسان جنوبی به مناسبت فرا رسیدن هفته جوان به شرح زیر است؛


نوبهار جوانی، از جمله فرصت های بزرگ آدمی در طول زندگانی است که به مدد تدبیر و امید، می توان شاهد تولدی دگر باره و گشایش فصل نوینی در دفتر پر فراز و نشیب برگ شمار ابنای بشر به حساب آید.


جوانان در هزاره سوم میلادی، بسان در گرانبهایی هستند که مروارید وجودشان به صیقل پشتکار و ممارست به کار و تلاش، پر فروغ و تابناک، فضایی مشحون از نشاط و شادابی و رفاه را به ارمغان می آورد و ناگفته پیداست، برخورداری و کامیابی از این ظرفیت مغتنم، یکی از شاخصه های توسعه یافتگی جوامع محسوب می شود.


به گواه همگان، تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی چه در پیروزی و افتخار آفرینی های رشادت طلبانه جوانان در هشت سال دفاع مقدس از کیان و ناموس این سرزمین و چه استوار در عهد و پیمان بر سر آرمان های الهی خویش، آوای خوش عزت و افتخار را بر فراز قله های بصیرت و معنویت برای جامعه بشری به صدا درآورده است.


دانش بشری در عرصه های گوناگون به وی‍ژه در حوزه فن آوری های نوین و کسب مدال های خوش رنگ در آوردگاه های مختلف ورزشی، هم اکنون به دست دانشمندان جوان و ساعی ایران اسلامی و ورزشکاران با غیرت و حمیتی به دست آمده است که تحسین همگان، حتی دشمنان قسم خورده نظام را، بارها و بارها برانگیخته است و بسیار مفتخریم که سهم جوانان خراسان جنوبی از این افتخارآفرینی ها، بسیار درخشان و قابل توجه بوده است و این امید می رود که با مدیریت جهادی مسئولان، بستر اشتغال، معیشت، ازدواج، مسکن و انتظارات و مطالبات به حق آنان برای فراهم سازی توانمندی و شکوفایی استعدادهای ناب شان بیش از پیش فراهم آید.


اینجانب ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و گرامیداشت هفته جوان، از درگاه ایزد متعال، توفیقات روزافزون همگان را در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و برنامه های دولت تدبیر و امید مسئلت می نمایم.


پایان پیام/
 

کد خبر 374571

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha