حمایت از محافل تفسیر و تدبر در قرآن در ماه مبارک رمضان

معاون قرآن و عترت گفت: تمرکز این معاونت در ماه رمضان، حمایت از برنامه‌های تفسیر و تدبر در قرآن است تا همانگونه که مقام معظم رهبری نیز تأکید داشته‌اند، بتوانیم به درک و سپس عمل به قرآن کریم نزدیک شویم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، معاون قرآن و عترت از حمایت از محافل و فعالیت های با محوریت تفسیر و تدبر در مفاهیم قرآن کریم در ماه مبارک رمضان خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حشمتی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در زمینه تدبر در مفاهیم قرآن کریم و عمل به فرامین این کتاب الهی اظهار داشت: این معاونت در ماه مبارک رمضان از فعالیت های با محوریت تفسیر و تدبر در مفاهیم قرآن کریم در سراسر کشور حمایت می کند.
دبیر کمیسیون تبلیغ و ترویج شورای توسعه فرهنگ قرآنی با اشاره به هماهنگی های انجام شده و دعوت از سایر نهادها و ارگانهای فرهنگی فعال در حوزه قرآن و عترت ادامه داد: برای ایجاد حرکتی عمومی در این زمینه، هماهنگی هایی در تمامی استان ها صورت گرفته است تا مجالس و محافلی با موضوع تفسیر و تدبر در مراکز استان ها و شهرستان ها شکل بگیرد.


حشمتی با اشاره به فعالیت‌های دیگری که در حوزه تلاوت و حفظ صورت می گیرد اظهار داشت: این معاونت در ماه مبارک رمضان بر حمایت از برنامه‌های تفسیر و تدبر تمرکز خواهد داشت تا همانگونه که مقام معظم رهبری نیز تأکید داشته‌اند، بتوانیم به درک قرآن کریم و سپس عمل به آن نزدیک شویم.
معاون قرآن و عترت در پایان اظهار داشت: ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها و نیز موسسات، با ارائه برنامه های پیشنهادی خود از حمایت محتوایی و تا حد امکان پشتیبانی مالی این معاونت برخوردار می شوند.

پایان پیام/

 

 

 

 

 


 

کد خبر 374585

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha