جشن میلاد حضرت علی اکبر درکانون های مساجد استان سمنان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان:مسئول دبیرخانه نظارت برکانون های مساجد استان سمنان گفت:جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) با سخنرانی و مداحی ذاکرین اهل بیت(ع) بعد از نماز مغرب و عشا در برخی از کانون مساجد استان سمنان برگزار می شود.

حجت السلام محمد رضا حدادیان درگفتگو با خبرنگار شبستان ، با اشاره به اهمیت جوانی در نزد خداوند متعال تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام نیز فرموده اند محبوب ترین خلایق نزد خداوند عزوجل، جوان نورسته و خوش سیما است که جوانی و زیبایی خود را برای خدا، در راه خدا و در راه اطاعت او بگذارد و خداوند رحمان به وجود چنین جوانی بر فرشتگان می نازد و می فرماید این بنده راستین من است.


وی توضیح داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز یکی از جوان ترین مجموعه ها است که غالب اعضای آن جوانان است و با توجه به اینکه کشور ما جوان است امیدواریم مدیران کانون های مساجد و ائمه جماعات با برنامه ریزی صحیح از جوانان به عنوان پدیده درخشان و فصل بی بدیل استفاده کنند .


 حدادیان اضافه کرد: برگزاری مراسمات جشن ائمه یکی از مهم ترین فعالیت های کانون ها است.


وی حضرت علی اکبر(ع) را یکی از اسوه های جاویدان برای نسل امروز و فردا دانست و گفت: روحیه شجاعت، حق طلبی، محبت و هوشیاری و بسیاری صفات برتر دیگر حضرت علی اکبر(ع) را در تاریخ ماندگار کرد.


این مسئول افزود: جوانان با تاسی از شایستگی های برجسته حضرت علی اکبر(ع)، آن مقام والا را الگو و شاخص رفتارهای خود قرار می دهند.


وی هفته جوان را فرصتی برای یادآوری ارزش های حضرت علی اکبر(ع) خواند و تصریح کرد: جوانان حوزه فرهنگ و هنر در مساجد فرصت یادآوری ارزش های این مقام را قدر می دانند.


پایان پیام/.
 

کد خبر 374715

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha