ارادت و محبت اهل بیت (ع) واجب است

خبرگزاری شبستان:‌ یک خطیب و کارشناس مذهبی برجسته استان مرکزی گفت: محبت اهل بیت (ع) و پیروی از دستورات قرآن کریم از واجبات جامعه اسلامی است که باید بیش از پیش در جامعه تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام تاج آبادی در مراسم جشن میلاد امام زمان (عج) که با حضور کارکنان و مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی برگزار شد، بابیان این مطلب گفت: خداوند در آیه 23سوه الشوری بر محبت به اهل بیت (ع) تاکید ورزیده است ودر این آیه آمده است: این همان چیزی است که خداوند بندگانش را که ایمان آورده و اعمال صالح انجام داده اند به آن نوید می دهد! بگو: "من هیچ پاداشی از شما بر رسالتم درخواست نمی کنم جز دوست داشتن نزدیکانم، اهل بیتم و هر کس کار نیکی انجام دهد، بر نیکی اش می افزاییم چرا که خداوند آمرزنده و سپاسگزار است".


وی اظهار کرد: تک تک ما شیعیان که خود را منتظران ظهور مهدی موعود(عج) می دانیم و موظفیم زمینه را برای این واقعه بزرگ مهیا کنیم و این امر مبارک محقق نمی شود مگر اینکه ما با شناخت عمیق و اجرای اسلام راستین و حقیقی قبلا از هر چیز به تهذیب و تزکیه اخلاقی خود پرداخته و در درجه بعد جامعه ای کمال گرا و آماده ظهور آن حضرت بسازیم.


حجت الاسلام تاج آبادی گفت: بردباری و فرو بردن خشم هنگان عصبانیت و محبت نسبت به اهل بیت (ع) از راه های رسیدن به خداوند سبحان است.


گفتنی است، مولودی خوانی به مناسبت میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 375699

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha