راهیابی آثار هنرمند اراکی به جایزه بزرگ پیامبر اعظم (ص)

خبرگزاری شبستان: دو فیلمنامه از حامد طالبیان به بخش فیلمنامه اولین جشنواره فرهنگی هنری اهل بیت (ع) ـ جایزه بزرگ پیامبر اعظم (ص) راه یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، دو فیلمنامه از حامد طالبیان از هنرمندان فعال واحد سینمایی حوزه هنری استان مرکزی به بخش فیلمنامه اولین جشنواره فرهنگی هنری اهل بیت (ع) ـ جایزه بزرگ پیامبر اعظم (ص) راه یافت.


بر این اساس، فیلمنامه های "زیباترین موسیقی و مردی در غبار" هر دو نوشته هنرمند حامد طالبیان پس از ارزیابی 400 اثر رسیده به بخش فیلمنامه اولین جشنواره فرهنگی هنری اهل بیت (ع) ـ جایزه بزرگ پیامبر اعظم (ص) به این جشنواره راه یافت.

 

به نقل از سایت خبری حوزه هنری استان مرکزی، این جشنواره با تاکید بر توجه و تبلیغ جنبه‏‌های انسانی، فردی و اجتماعی و نیز زیبایی‌های معنوی حیات پر نور پیامبر رحمت و عدالت محمد مصطفی (ص) و جایگزین سازی آثار مثبت به جای آثار موهن در رسانه‏‌ها و شبکه‌‏های اجتماعی با موضوعات سیره پیامبر برای زندگی امروزو پاسخ به اهانت‌ها نسبت به آن حضرت، از جمله کاریکاتورها و فیلم موهن و هرگونه محتوای مرتبط با پیامبر برگزار شد.

 

این جشنواره با حمایت مجمع جهانی اهل بیت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، آستان قدس رضوی و ... در سه زمینه "فیلم کوتاه"، "فیلمنامه" و "تألیف کتاب به زبان انگلیسی" با موضوع "پیامبر رحمت و عدالت حضرت محمد مصطفی (ص)" 3 خرداد ماه امسال در تالار اندیشه حوزه هنری افتتاح و تا روز مبعث پیامبر (6 خرداد ماه) ادامه دارد.

 

لازم به ذکر است، پروفسور مایکل جونز، از رهبران مسیحی و منتقد سینمای هالیوود برای حضور در این جشنواره به ایران می‌آید.


پایان پیام/

کد خبر 370255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha