اعلام آمادگی سازمان ورزش برای ارج نهادن و کاهش آسیبهای سربازی

خبرگزاری شبستان: معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه سربازی فرایندی از وابستگی و رسیدن به استقلال است گفت: آمادگی داریم تا برای ارج نهادن به این دوره و کاهش آسیب های آن همکاری کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، گلزاری معاون وزیر ورزش و جوانان در ششمین جشنواره جوان سرباز گفت: جوانی مهمترین دوره زندگی سلامتی و فعالیت انسان است دوری از هیجانها و وابستگی های دنیایی از ویژگیهای این دوران است.

 

وی گفت: جوانی نیروی عظیمی است که معلمان تاریخ به خوبی از ان استفاده کرده اند و رهبر معظم انقلاب نیز بیش از همه نسبت به این دوران و بهره برداری از آن تاکید دارند.

 

گلزاری اظهار کرد: جوانان سرباز و مسئولان بدانند سربازی دوره بزرگی سازندگی شخصیت است، دوران مدرسه و دبیرستان به نوعی فرد وابستگی به خانواده دارد و برای پذیرفتن مسئولیت آماده نیست.

 

وی گفت: اگر امروز شاهد افزایش آمار طلاق هستیم به دور از مشکلات مادی به دلیل این است که هنوز مسئولیت پذیری در افراد جامعه ما به رشد کامل نرسیده است اگر می خواهیم جوانان از آسیبها دور بمانند باید مسئولیت پذیری را از همین دوران سربازی شروع کنیم. این آسیب پذیری و آسیبهای دیگر اجتماعی نشای از این است که کودکان ما هنوز در سن بچگی مانده اند.

 

گلزاری افزود: سربازی فرایندی است که فرد از وابستگی به استقلال می رسد و باید شرایط جدی زندگی مشترک برای افراد بعد از دوران سربازی در نظر گرفته شود سربازی به عنوان عامل و فرایند بزرگ شدن افراد و وارد چرخه مدیریت شده اند انها محسوب می شود.

 

گلزاری اظهار کرد: البته اگر اسیبهای سربازی دیده نشود مردم از این دوره خوششان نمی آید این آسیبها باید به نحوی برطرف شود که خانواده ها نگران سربازی نباشند.

 

وی گفت: آمادگی داریم در حوزه شناخت آسیبها و کاهش آن و فرهنگ سازی برای ارج نهادن به خدمت سربازی همکاریهای لازم را داشته باشیم.

پایان پیام/
 

کد خبر 374733

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha