خدمت سربازی یکی از بهترین دوران های زندگی است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: خدمت سربازی خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و یکی از دوران های زندگی یک ایرانی است.

به گزارشخبرگزاری شبستان از اراک، سرتیپ دوم پاسدار مهدی صدیقی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ضیافت افطاری سربازان سپاه روح الله استان مرکزی خدمت سربازی را یکی از بهترین دوران‎های زندگی یک ایرانی دانست و گفت: دوران خدمت سربازی یکی از پرخاطره‎ترین دوران زندگی و دوران یادگیری درس استقامت، صبر، شهامت و پایداری است.


وی با اشاره به اینکه تا قبل از ورود به این دوران هر یک از سربازان در جغرافیایی مختلف و در زندگی عادی و در کنار خانواده بودند، ادامه داد: اما در دوران سربازی دوری از خانه و کاشانه خود را تجربه و با اتحاد، همبستگی و با یک ظاهر و لباس به میهن خود خدمت می‎کنند.


سرتیپ دوم پاسدار صدیقی گفت: سرباز زینت کشور و ستاره درخشان در آسمان ایران اسلامی است که برای دفاع از جان و مال و ناموس و میهن خود آموزش می بیند.


وی با اشاره به رشادت‌ها و جوانمردی‌های شهیدان سرباز در دفاع مقدس گفت: در نبرد با بعثی‌ها طی هشت سال جنگ تحمیلی در عملیات‌های مختلف جنوب از جمله عملیات بیت‌المقدس و فتح‌المبین نقش محوری و کارآمدی سربازان آنگونه بزرگ بود که نام مقدس سرباز را برای این جوانان برومند به یادگار گذاشتند.


در ادامه این مراسم حجت الاسلام گنجعلی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 71 روح الله نیز خدمت سربازی را شروع زندگی مقتدرانه دانست و بیان کرد: شما سربازان قدر جوانی و دوران سربازی را بدانید و از موقعیت‌های پیش رو به نحو احسن استفاده کنید.


وی ماه رمضان را فرصتی مناسب برا تهذیب نفس و ارتباط هر چه بهتر با پروردگار دانست و گفت: جوانان باید آگاه و هوشیار باشند و با نزدیکی هر چه بیشتر به پرورگار خود دسیسه های شیطان برای به انحراف کشاندن خود را خنثی کنند.


حجت الاسلام گنجعلی افزود: جوانان سرباز که در سنگر دفاع از اسلام و انقلاب حاضر هستند، باید به موقعیت‌های خود آگاه باشند و مراقب باشند در دام‌های شیطان گرفتار نشوند.


این مقام مسئول بیان کرد: ارزشمندی خدمت یک سرباز به این است که در دوران خدمت خود حامی مظلوم و محافظ ارزش‎ها باشد و برای احیای آن در جامعه تلاش کند و حتی در زندگی شخصی پس از خدمت، با عزم و ایمان جدی‎تر آنها را بکار گیرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 385705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha