هنرمندان کانون های مساجد استان مورد حمایت ویژه قرار می گیرند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان جوان یک حرکت فرهنگی خوب است و این اداره کل حمایت ویژه ای از هنرمندان کانون های مساجد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، در آئین افتتاحیه نمایشگاه عطر هنر ویژه توانمندی های بانوان جوان کانون های مساجد استان بمناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان، اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه حرکت فرهنگی جالب و ستودنی است و این اداره کل حمایت ویژه ای از هنرمندان کانون های مساجد خواهد کرد.


وی، با اعلام اینکه بحث توانمندی بانوان در واقع توجه به نیروهای جوان جامعه است، تصریح کرد: کانون های مساجد در زمینه های فرهنگی و هنری فعالیت های مناسب و خوبی انجام داده است و این نمایشگاه نشان از توجه جوانان به مسائل فرهنگی است و از این پتانسیل نباید غافل باشیم.


اسحاقی، با بیان این مطلب که علم بدون ثروت و ثروت بدون علم هیچ گونه ارزشی ندارد، یادآور شد: ارزیابی فعلی جامعه توجه به مادیات است که این روند اشتباه است و باید دیدگاه و توجه خود را به علمی که تبدیل به ثروت شود، کنیم تا شاهد موفقیت و روند پیشرفت در جامعه باشیم چون هر علمی که تبدیل به ثروت شود موجب می شود هر قدرتی تبدیل به منزلت شود و شاهد تامین معاش خانواده از نظر بهداشت روانی و تعادل روانی در جامعه خواهیم بود.


این مقام مسئول، گفت: شدت و ضعف درآمدزایی بانوان باید مورد بررسی و برنامه ریزی قرار گیرد تا شاهد حضور بانوان در رشد اقتصادی جامعه باشیم.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان سخنان خود، با اشاره به اینکه اگر به بانوان ظرفیت ها و پتانسیل های آنان توجه نشود عملاً نیمی از منابع انسانی جامعه را کنار گذاشته ایم، افزود: در سایر کشورهای جهان، بانوان به عنوان نیروی توانمند در صنایع دستی محسوب می شود و باید برای بانوان ما نیز الگو باشد که می توانند در خلق صنایع دستی پیشتاز باشند.


لازم به یادآوری است، این مراسم با حضور مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری اردبیل، فرماندار اردبیل، برخی از اعضای شورای شهر، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اردبیل، مسئول فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و مسئولان فرهنگسراهای شهر اردبیل برگزار شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 374736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha