کمک بیش از 10 میلیارد ریالی مردم خراسان شمالی به مراکز نیکوکاری

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، از جمع آوری 10 میلیارد و 662 میلیون ریال کمکهای مردمی توسط مراکز نیکوکاری استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، برات سلیمی گفت: کمکهای یاد شده از ابتدای تاسیس این مراکز(ماه مبارک رمضان) تاکنون جمع آوری و صرف مساعدت به یک هزار و 796 نفر از مددجویان و نیازمندان استان شده است.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی ادامه داد: از مجموع کمک های جمع آوری شده توسط این مراکز 9 میلیارد و682 میلیون ریال کمک نقدی و 979 میلیون ریال نیز کمک غیرنقدی بوده است.

وی از جذب یک هزار و 813 نفر امدادیار در مراکز نیکوکاری استان طی سال گذشته خبر داد و افزود: همچنین به برکت فعالیت مستمر این مراکز وعنایت مردم استان یک هزار و515 نیکوکار دراین مراکز جذب شد.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در تشریح فعالیت مراکز نیکوکاری گفت: این مراکز در راستای توسعه مشارکتهای مردمی و ارائه خدمت بهتر و مطلوب به محرومین و به عنوان پیشخوان امداد و واحدی خودگردان و مردمی تحت نظارت کمیته امداد فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: شناسایی، ارتباط و تعامل موثر با خیرین و موسسات خیریه، طراحی و استقرار مدیریت شبکه های نیکوکاری با تمرکز محله و با محوریت مسجد محله، برون سپاری و توسعه خدمات رسانی به محرومین وایجاد همبستگی از اهداف تاسیس این مراکز است.

سلیمی یاد آور شد: خراسان شمالی هم اکنون دارای 70 مراکز نیکوکاری فعال است.

 پایان پیام/

 

کد خبر 374747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha