پنجمین دوره طرح نشاط معنوی در جوارامامزاده ساردوئیه جیرفت اجرا می شود

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان جیرفت گفت: پنجمین دوره طرح نشاط معنوی به همراه طرح ضیافت الهی تابستان امسال درجوار امامزاده سلطان سید احمد (ع) ساردوئیه برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جیرفت، مهدی شریف، سرپرست اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان جیرفت، امروز(19 خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح نشاط معنوی در راستای استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه برای اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات تابستان اجرا می شود.

 

وی هدف از این طرح را تحقق بخشیدن به کلام مقام معظم رهبری، مبنی بر تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی دانست و گفت: این طرح برای پنجمین سال متوالی از هشتم تیرماه در شهر درب بهشت اجرا می شود.

 

شریف با بیان اینکه اهداف این طرح بهینه سازی اوقات فراغت نوجوانان وجوانان و سوق دادن آنها به فعالیت های فرهنگی و قرآنی است، تصریح کرد: حفظ قرآن کریم در جوار امامزادگان یکی از رسالت های مهم سازمان اوقاف و امورخیریه است.

 

شریف خاطرنشان کرد: از جمله برنامه های این طرح برگزاری دوره های تربیتی و اخلاقی بصورت هفتگی برای دانش آموزان و اردوهای فرهنگی تفریحی است.

 

وی با بیان اینکه زمان ثبت نام مرحله پنجم این طرح از 10 خرداد تا پایان این ماه است، اظهار داشت: امیداواریم با حضور حداکثری جوانان و نوجوانان در سال جاری، شاهد برگزاری هرچه بهتر کلاس های این طرح باشیم.

 

شریف افزود: طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان نیز از تاریخ هشتم تیر 93 لغایت هفتم مرداد ماه درجوار امامزاده سلطان سید احمد (ع) ساردوئیه برگزار و از جمله برنامه های این طرح اقامه نماز جماعت، محافل انس با قرآن کریم، ترتیل خوانی وجزء خوانی قرآن کریم، حفظ وقرائت قرآن کریم و برگزاری مراسم شب های قدر است. 

 

 

 پایان پیام/

کد خبر 374776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha