مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان یزد منصوب شد

خبرگزاری شبستان: با حکم وزیر ورزش و جوانان مسعود شریعی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان یزد معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، صبح امروز (19 خرداد) با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان، مدیران استان، ورزشکارن و اصحاب رسانه مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان یزد معرفی شد.


مسعود شریعتی مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم با بیان اینکه امام (ره) از ورزش به عنوان یک تکلیف الهی یاد کرده اند گفت: این فرمایش امام (ره) و تاکیدات رهبری در خصوص تهذیب، تحصیل و ورزش مسئولیت سنگینی را بر دوش مدیران و دست اندرکارن ورزش کشور قرار داده است.


وی با بیان اینکه وقتی سلامت جسم تقویت می شود به دنبال آن سلامت روح هم بالا می رود اظهار داشت: در این صورت شاهد موفقیت افراد و به دنبال آن پیشرفت کشور در زمینه های گوناگون خواهیم بود.


شریعتی افزود: برای ادای دین خود به مردم که امام (ره) از آنان به عنوان ولی نعمتان یاد می کند و نور چشم های این ولی نعمتان که جوانان این جامعه می باشند باید تمام تلاش و سعی خود را به کار گیریم.


وی با بیان اینکه ورزش و جوانان چتری به اندازه تمام مردم ایران دارد اظهار داشت: وای به روزی که ما بگوییم ورزش دچار انحراف شده است آن روز باید فاتحه ورزش و جوانان را خواند.


شریعتی با بیان اینکه ورزش و جوانان جناح و خط سیاسی ندارد تصریح کرد: خدمات و برنامه های این سازمان به تمام مردم ارائه می شود و حتی در باب اقلیت های مذهبی نیز محدودیتی وجود ندارد.


مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان یزد افزود: در برنامه های خود به دنبال آن هستیم تا از تمام ظرفیت های بالنده موجود استان استفاده کنیم.


وی با اشاره به جایگاه ورزش استان گفت: متاسفانه در تعداد محدودی از رشته ها در جایگاه میانی کشور قرار داریم و در مابقی رشته ها در انتهای رده بندی استان های کشور قرار گرفته ایم که این جایگاه به هیچ عنوان زیبنده استان یزد نیست.


شریعتی با بیان اینکه اعتقاد به مدیریت فردی ندارم اظهار داشت: به دنبال مدیریت مشارکتی در مجموعه ورزش استان هستم و در این راستا با تشکیل اتاق فکر پیشکسوتان به دنبال استفاده از تجارب آنها در جهت توسعه کمی و کیفی ورزش استان می باشم.


وی با اشاره به توانمندی های علمی استان گفت: پیوند بین علم و ورزش یکی از مهم ترین برنامه های آینده این سازمان در استان است.


وی با بیان اینکه هرگونه توجه مسئولان استان مربوط به فرد بنده نیست اظهار داشت: توجهات مدیران استان معطوف به امر ورزش و جوانان در استان است و امیدواریم در این راه بتوانیم با حمایت مدیران فعالیت های خوبی را انجام دهیم.


عباس دهقان مدیر کل پیشین ورزش و جوانان استان یزد نیز در این مراسم با بیان اینکه تمایلی به ارائه گزارش عملکرد از فعالیت های خود در مدت دو سال تصدی پست مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان ندارم افزود: مردم بهترین قاضی و داور در موردعملکرد یک مدیر هستند و امیدوارم اقدامات و فعالیت های انجام شده در طول مدیریت من مورد قبول درگاه حق واقع شده باشد.


وی اظهار داشت: جای بسی سعادت است که انسان در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت بپذیرد و بتواند به مردم خدمت کند و پاسخگوی آنها باشد.


دهقان افزود: وقتی به مجموعه ورزش و جوانان استان وارد شدم دیدی غیر منطقی و غیر منصفانه نسبت به این مجموعه و کارکنان آن حاکم بود که با برنامه ریزی و تلاش همکاران خود توانستیم این دید را تغییر دهیم.


در پایان این مراسم از زحمات عباس دهقان تقدیر و مسعود شریعتی به عنوان مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان یزد معرفی شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 374801

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha