جوانان فعال کانون فرهنگی و هنری  ثارالله عباس آباد تجلیل شدند

خبرگزاری شبستان: به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان جوانان فعال کانون فرهنگی ثارالله شهرستان عباس آباد با حضور کارشناس کانون های مساجد مازندران در منطقه ویژه تنکابن و عباس آباد تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام رجب نعمتی قرا، کارشناس کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران در منطقه ویژه تنکابن و عباس آباد و مدرس دانشگاه شامگاه گذشته (19خرداد) در مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و در آئین تجلیل از جوانان فعال مسجدی که در کانون فرهنگی وهنری ثارالله برگزار شد، اظهار داشت: دوران جوانی، درخشان ترین دوران زندگی هر انسانی است و این دوران آفت های خاص خودش را دارد که بسیار هم ویران کننده اند و بازتاب ها و آثار آنها بسیار گسترده تر و درهم کوبنده تر از دوره های بعدی است بنابراین، جوان، لازم است توجه بیشتری به این مسئله بکند و ملاحظات زیادی را در زندگی مدّ نظر داشته باشد.


وی با بیان اینکه امیرمؤمنان علی(ع) در نامه سی و یکم «نهج البلاغه» خطاب به جوان، تعبیرات مهم و ظریفی دارند که بسیار اهمیت دارد، گفت: امام (ع) در این نامه با اشاره به آفت ها و آسیب ها که برای هر انسانی ممکن است پدید آید قصد جلب توجه جوان به محیط اطراف را دارند تا جوان با مسائل و حوادث و رویدادهای زندگی، عادی و سطحی برخورد نکند.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا، از جوانان به عنوان عناصر موثر و پیشگام در حوزه های مختلف اجتماعی یاد کرد و بیان داشت: جوانان با تاسی از شایستگی های برجسته حضرت علی اکبر(ع)، آن مقام والا را الگو و شاخص رفتارهای خود قرار دهند.

 

وی هفته جوان را فرصتی برای یادآوری ارزش های حضرت علی اکبر(ع) خواند و تصریح کرد: جوانان در دوران انقلاب اسلامی ایران، دفاع مقدس و نیز در شرایط کنونی به ویژه در عرصه تولید علم پیشگام بوده و هستند.


حجت الاسلام نعمتی قرا با اشاره به هجمه های دشمنان جهت ضربه زدن به اعتقادات دینی جوانان، تصریح کرد: یکی از علل فاصله گرفتن جوانان از دین و مسایل مذهبی نا آگاهی آنها از دین است؛ جوانان چون بصیرت و آگاهی کافی از دین ندارند، تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمنان قرار می گیرند.


شایان ذکر است؛ در مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) در کانون فرهنگی و هنری ثارالله شهرستان عباس آباد از زحمات تعدادی از جوانان فعال مسجدی به مناسبت ولادت آن حضرت و روز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

پایان پیام/

کد خبر 374879

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha